Re: Pāvests ir miris

 

From: uldis@parks.lv
Date: 4/2/05 4:22

Lai Dieva miers viņam!

Un neizsakāms PALDIES Karolam Voitilam par viņa nepārvērtējamo ieguldījumu ļaunuma impērijas sagraušanā!

Lai Jums adekvāta diena :)
Uldis, luterānis

 

 

 

From: harijs@gmail.com
Date: 4/2/05 4:43

Pāvests Janis Pavils II bija izcils cilveks, kurš daudz ko spejis mainit vestures gaita uz šis planetas. Tomer varbut pat lielaks ieguldijums ir viņa filozofiskas atziņas un paša dzīve ka reals piemers sevis veltišanai cilveces labā, ne tikai katoļu religijas vai kristietibas laba vien. Lai miers ir ar viņu.

Ari man stav ieslegta CNN parraide - sagadišanas deļ iesledzu neilgi pirms skumjā brīža.

Harijs

 

 

 

From: indulislacis@yahoo.com
Date: 4/2/05 5:10

Jā, Janis Pauls II ir tagad aizcelojis Dieva valstibā - priecajos par vina gaiso skatu mums visiem, un, it seviski jau par to, ka vins bija viens no musejiem, Austrumeiropa, kas vareja komunistisko celmu izkustinat. Tajā reize, kad vins ieradas Riga, mana tante, kas bija katoliete, sanema vina svetibu un ari vina fotografiju personiga kontaktā.

Skumstu, bet priecajos par vina devumu cilvecei!

Indulis

 

 

 

From: Zagarins@stcc.edu
Date: 4/2/05 5:24

Es arī priecājos par Viņa devumu cilvēcei, it īpaši par Viņa unikālo ideju, ka tuksneša tautu reliģijas ir stiprākas par komunismu, bet skumstu, ka Štrausa "Rosenkavalier" pārraidījums no Metropolitāna operas tika pārtraukts, lai pārraidītu banalitātes, ko tā dēvētie "parastie cilvēki" dvesa mikrofonos, ko pasaules prese viņiem sejās bāza uz ielas Viņa dzimtajā pilsētelē Polijā.

Juris, Kārtīgs Luterānis

 

 

 

From: viksning@georgetown.edu
Date: 4/2/05 5:31

Pievienojos Ulža pateicības vēstulei! Juronkulis, arī luterānis

 

 

 

From: ag@e-sargs.lv
Date: 4/3/05 4:12

Priecaties par kada konkreta onkoļa baltajām čībām droši vien gan nav labi. Bet kopumā man žēl par miļoniem cilvēku, kas tic kautkam mistiskam, kam nav nekada sakara ar realo dzivi, kur apakšā ir tikai un vienīgi vara un nauda. Cilveki kuri gatavi maksāt mistisku 10to tiesu, kuru gatavi iesaistities visādās mistiskās sektās un tt, un viss tā saucamās ticibas vardā. Tāpat kā ticības vārdā viens otram kiškas izlaiž.

AG

 

 

 

From: uldis@parks.lv
Date: 4/3/05 4:15

Man atkal zjēl tos, kuriem Tas Kungs nav devis ne acis, ne ausis, nemaz nerunājot par prātu... :(

Lai Jums adekvāta diena :)

Uldis

 

 

 

From: alnis@apollo.lv
Date: 4/3/05 5:30

Vakar vakarā gulēt iegāju ap 10-30. Sapņoju, ka esmu saticies ar savu mirrusjo draugu -cjigānu, ar kuru kopā muzicējām, abiem mums bija ģitares un mēs skaisti, divbalsīgi dziedājām itāļu, tiroliesji skanigās dziesmas. Pamodos, skatos, plkst.- 0-25. Bija jociga sajuta, jo saka, ka cjigāns sapnī nav uz labu. Prātā nāca vienigi pāvests.

Kad sjorīt uzzināju- noskaitīju lūgsjanu, ko nebūt nedaru katru dienu.

Bet manī sasjutumu rada tas, ka nevienā masu medijā nejūt, ka tas ir noticis. Ir tacju miris Pasules valdnieks, bet galvenais - cilvēks, kuram mums ir jāpateicas par savu tagadejo neatkarību. Kā var būt tik briesmīga vienaldzība!!!!! Visur , gan TV, gan radiņos iet jautri raidijumi, radio-2, tikko kārtejās ziņās paziņojusi par pāvestu, palaidzj jautru jampadranci. Kas tiem musu cilveciņiem pauros? Laikam tikai biznesplāni, uz acīm dolārzīmes.

Lai Dieva miers viņam!

 

 

 

From: aabele@sveiks.lv
Date: 4/3/05 8:56

Liela vara lielā impērijā. Tas ir smags pārbaudījums. Karols Voitila tanī impērijā ienesa cilvēciskumu, un nepazaudēja līdz pat pēdējiem mirkļiem. Man nav interesējusi katoļticība, bet pāvests bija personība, kuru nevarēja nepamanīt. Tieši cilvēcīguma dēļ. Cik atceros, pirms viņa ievēlēšanas mistiski gāja bojā vairāki pretendenti uz šo troni. Pa viņa slimošanas laiku bija nemierīgs prāts, jo nevar taču zināt, kādi spēki darbojās viņa vārdā. Vēl jo vairāk tādēļ, ka Latvija ir noslēgusi līgumu ar Svēto krēslu, kas, manuprāt, valstij radīja vairāk atkarības nekā pat iestāšanās ES.

Lai Dievs dod nākamo pāvestu tikpat gudru, tālredzīgu, nesavtīgu un humānu kā aizgājušais! Jo Vatikāns pagaidām ir vienīgā impērija pasaulē, kurai lieli satricinājumi vēl nedraud. Ar to jārēķinās gan ticīgajiem, gan neticīgajiem.

Ausma

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 4/3/05 9:20

Karolam Voitilam bija iespējas kā (ļaužu) Pāvestam Jānim Pāvilam II panākt vairāk, mainīt uz labu vairāk nekā gandrīz jebkādam citam cilvēkam viņa 27 gadu amatā.

šo sūtību viņš izpildīja, stājoties pretīm īpaši vienām no 20. gs. trim ļaunākām parādībām, komunismam. viņš deva kritisku spēku & cerību netikai Solidaritātes kustībai bet visai Austrumu Eiropai.

trīs 20. gs. visļaunākās parādības ar starptautisku nozīmi bija: nacisms, komunisms, imperialisms. visas trīs ideoloģijas ir līdzīgas, pat varianti no vienas saknes, pamatotas uz līdzekļi-attaisno-mērķi priekšstatu attiecībā uz otrā cilvēka, neatzīstot tā cilvēcību.

neesmu katoļticīga, nēsmu pat kristiete, jūtu eksistenciālu nozīmes angstu & meklēju nozīmīgu veidu kā izteikties (jo ticu kautvai radītai nozīmei). tomēr atzīstu reliģija stājas pretīm & līdzsvaro tieksmes kas noliedz otrā cilvēka vērtību, nepazīst cilvēka žēluma, pazemina visu uz statistiku, spēļu teoriju, cilvēkam paredzamo, utt.

vienlaikus nākamam Pāvestam kā milzīgas cilvēku kopienas garīgam vadītājam jāuzņemas tie jautājumi kurjos Pāvests Jānis Pāvils II neatrada atbildes kas apmierinātu pāri ticībām, piem. sieviešu loma garīgā & praktiskā dzīvē (patriarčālo ideoloģiju jautājums) un dzīvības robežas nozīmīgi praktiskā i ētiskā dzīvē.

aija

 

 

 

From: Zagarins@stcc.edu
Date: 4/3/05 10:35

Sveiki!

Te viens pēc otra visādi žēlabainie konservatīvie "luterāņi" katoļticīgā Jāņa Vanaga piekritēji apraud pāvesta bojāeju un izsaka neizsakāmo:

Alnis Prieksjnieks:

< Kad sjorīt uzzināju- noskaitīju lūgsjanu, ko nebūt nedaru katru dienu. /../ Ir tacju miris Pasules valdnieks, bet galvenais - cilvēks, kuram mums ir jāpateicas par savu tagadejo neatkarību.>

Uldis Adekvātais:

< Un neizsakāms PALDIES Karolam Voitilam par viņa nepārvērtējamo ieguldījumu ļaunuma impērijas sagraušanā!>

Profesors Dakteris Juronkuli$ta:

< Pievienojos Ulža pateicības vēstulei! Juronkulis, arī luterānis>

Uldis Adekvātais:

< Man atkal zjēl tos, kuriem Tas Kungs nav devis ne acis, ne ausis, nemaz nerunājot par prātu... :(>

Interesanti, ka neviens no jums nevīžā pieminēt tā paša pāvesta nostāju attiecībā pret ASV prezidenta G.W. Buša savervētās Gribīgo koalīcijas pasaules karu, respektīvi Irākas okupāciju un Amerikas militarizāciju.

Pāvests un visa Viņa kolēģija Vatikānā ir tik pat stingri nosodījusi ASV prezidenta G.W. Buša un viņa Gribīgo Dzelzs Lēdiju "preventīvā kara" doktrīnu kā viņi senāk nosodīja komunistisko totalitārismu respektīvi Ļaunuma impēriju. Palasiet John L. Allen "All the Pope's Men", ja atmiņas nofiltrējušās!

Alnis Prieksjnieks:

< Bet manī sasjutumu rada tas, ka nevienā masu medijā nejūt, ka tas ir noticis.>

Un manī rada sasjutumu tas, ka ļaudis savos prātos sajauc Viņa Svētību Ronaldu Reaganu ar Viņa Svētību Karilu Vojtilu.

Juris, Kārtīgs Luterānis (Atsjķirībā no Ulda Adekvātā & Profesora Daktera Juronkuli$ta & cetera)

==jūtu eksistenciālu nozīmes angstu & meklēju nozīmīgu veidu kā izteikties==
/Aija Baltā Mahte/

==Vatikāns pagaidām ir vienīgā impērija pasaulē, kurai lieli satricinājumi vēl nedraud.==
/Ausmas Tante/

 

 

 

 

From: zdzenis@earthlink.net
Date: 4/3/05 11:43

Vairāk sēroju kad pāvestam pēdejos mēnešos bij tik grūti jāslimo. Tagad viņam beidzot ir savs miers jo ziedoja savu dzīvi lai tikai labu paveikt.

Zigrida

 

 

 

From: pistole@ebtech.net
Date: 4/3/05 3:12

Ir laiks un vieta kur un kā izteikt nožēlu vai atzinību par viņa mūža darbu katoļu reliģijas titulārās galvas, Pāvesta Jāņa Paula II, nāves gadījienā. Diemžēl, kaut gan jau gados, (izglītotais?) Juris Žagariņš vēl nav iemācījies kad drīks ņirgāties un kad ir, lai dotu godu, jānoņem cepure no galvas.

Zigis

 

 

 

From: Zagarins@stcc.edu
Date: 4/3/05 3:30

Sveiki!

Zigis Nolūzušais man pārmet tādu lietu:

< Diemžēl, kaut gan jau gados, (izglītotais?) Juris Žagariņš vēl nav iemācījies kad drīks ņirgāties un kad ir, lai dotu godu, jānoņem cepure no galvas.>

Cepuri es, atšķirībā no tiem kas uzliek pašdarinātu ideoloģisku filtru uz mirušā pāvesta piemiņas un publikas priekšā plātās ar skaļu raudāšanu un liekulīgu matu plēšanu, es tiešām noņemu. Nosodīt žēlabainos konservatīvus "luterāņus" Uldi Adekvāto un Profesoru Dakteri Juronkuli$ta & cetera par to, ka viņi neņem par pilnu mirušā pāvesta morālo mācību nav nekāda ņirgāšanās.

Juris Bezcepurainais

 

 

 

 

From: uldis.matiss@rogers.com
Date: 4/3/05 6:52

Alni, pēdējā nedēļā manu sašutumu izraisīja tas, ka praktiski visos Toronto pieejamos televīzijas ziņu kanālos neko citu nerādīja kā par pāvesta slimību, dzīvi un nāvi.

Manu sašutumu izraisa arī tas, ka Tu rakstīji: "Ir taču miris Pasaules valdnieks ..."

Atpestī mūs no Pasaules valdniekiem!

Es atzīstu, ka pāvestam bija ievērojama loma ļaunuma impērijas sagraušanā.

Bet nedrīkstam arī aizmirst, ka viņa nostāja 'par dzimstības kontroli ir veicinājusi nabadzīgo zemju nekontrolētu cilvēku pieaugumu un viņu nabadzības un bada pieaugumu. Viņa noliegums lietot prezervatīvus (kondomus) ir veicinajis aids slimibas izplatīšanos, it sevišķi nabadzīgajās zemēs. Tā pat viņa viedoklis par sieviešu tiesībām bija ļoti arhaisks.

Uldis Matīss

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 4/3/05 7:18

Uldis Matīss:

< ... viņa viedoklis par sieviešu tiesībām bija ļoti arhaisks.>

tieši tā. piekrītu ziņās dzirdētam, Jānis Pāvils II ieies vēsturē kā pretrunību & krustceles pāvests.

gribēju pati pieminēt viņa kondomu nosodījumu Āfrikas apmeklējumā kā vissmagāko pretrunību dzīvības un nāves jautājumā. kondomi daudz vairāk panāk lai ierobežotu AIDS kur atturība nav izvēle, īpaši starp precētām sievietēm kurju monogāmija nav ar nozīmi, jo vīram ir vairāki partneri. atturība arī nav ar nozīmi kad sievietēm nav tiesības atteikties.

aija

 

 

 

 

From: gailitis@ca.inter.net
Date: 4/4/05 3:24

Atšķiriba no jusu ziņu avotiem, šeit jau ir pilnigi apnicis visu nedeļu klausities par tas ticibas vadoņa navi. Citu ziņu gandriz pat nedzird, kaut ir ļoti nopietnas politiskas krizes musu valsti. Interesanti ka ziņu avoti uzreiz palikuši tik "ticigi" un pļapa, atkarto nez cik reizes lidz apnikumam tas pašas ziņas.

Ka kadreizejam R.K. protams zinama interese ir, bet šita visu virzit un bazsties publikai virsu nu gan ir pilnigs absurds. Ja viņi vel izpilditu visu ko tas ticibas piekopeji stada priekša par S.R. macibu parejiem butu cita lieta, bet aizlugties par mirušiem un uzturet neskaitamas mises visa pasaule ir pati lielaka ļaužu maldišana. Vel varetu to pieņemt ja maciba nebutu skaidri izteikta viņu pašos Svetajos Rakstos, bet taču ir skaidrs ka pec naves tikai atliek nakt priekša Dieva tiesai un nekadas citu aizlugšanas un kadu sveto pagodinašana tam mironim nepalidzes. Mes katrs, gan "lielie un mazie" atbildesim par sevi un ko esam izpildijuši virs zemes.

Tas paceļ citu jautajumu. Nezcik dažado šeit izteicas ka bez šaubam mirušais svetais tevs ir paradize ar Dievu. Ka tad citadi varetu but? Tagad ludzu neparprast sekojošo. Vienigi Dievs zin katra cilveka dveseles stavokli un neviens mes nespejam to pareizi novertet. Pasaules uzslava, cilveku dota godiba, atziņa un slava, nespele nekadu lomu Dieva priekša. Protams, ka cilveks, šis Pavests bija viens no labak pazistamiem, ari speja ceļot plašaja pasaule un ka sava personiba bija ļoti patikams vairakos veidos. Klausoties dažado ļaužu komentarus domatu ka miris pats dievišķigakais cilveks pasaule, bet atliek jautajums, kapec butu tik daudz jāizludzas par tadu godajamo mirušo dveseli? Tada riciba atklaj tik daudz pretrunibu ka nav pat iespejms visu apķert, kur vel tadiem kam S.R. zinašanas ir minimalas. Daži jau ieminejas kadas nelabveligas lietas notika ši cilveka vadiba, bet saprotams ka visas lielajas birokratijas daudzas jau nebija viena cilveka personigi veiktas bet gan tas visas reliģiskas sistemas noteikumiem pakļautas.

Ši nedeļa atkal bus parpildita ar berju ziņam tad saksies jaunas intrigas kurš pectecis beidzot vinnes in tiks izvelets no parejiem kardinaļiem un t.t. Interesanti ka parasti nereļigiska pasaule tomer tik liela mera aizskar un ietekme visu pasauligo (paganisko) iekartu. Apjautajot cik to isto R.K. sekotaju izpilda visas tas baznicas noteiktas ticibas merauklas, un redzi atklajas ka vairakums tam nemaz neseko un aizbildinas ar interesantiem pasizveidotiem viedokļiem. Jā, tadu nu mes esam......... reliģiskie dzivnieki! ;o)

Ludzu neņemt manas piezimes personigi, jo nav domats kadu aizvainot bet gan tikai pardomas par lietu butibu.

Vilis G. <')))><

" Dažas lietas Bibele ir gruti saprast, ir ari dažas kurjas mes šķietami saprotam, bet ir daudzas lietas Bibele kurjas nav iespejams parprast! "

PS. Alni, kaut ta ir personiga lieta tomer interesanti, par ko to lugšanu skaitiji?

 

 

 

 

From: mahris@myself.com
Date: 4/4/05 4:52

Ar ko mērojam citus, ar to mērosim sevi.

Laikam pareizi - tikai Dievs zina, kur Voitilas kgs nonāks. Bet Tu, Vili, daudzkārt esi apgalvojis, ka zini, kur nonāksi. Vai vēl aizvien esi tik pārliecināts? Par sevi jā, par JP nē?

Par otro (secībā - pirmo) jautājumu man, skeptiķim, arī savs viedoklis. Jo nēsmu tik drošs par mūžīgo dzīvi pie Dieva. Bet ticu, ka cilvēks nemirst, kamēr dzīvs citos cilvēkos. Tai skaitā - cilvēku aizlūgumos.

Mahris

 

 

 

 

From: viksning@georgetown.edu
Date: 4/4/05 6:36

Pāvests ierodā pie Sv. Pētera un lūdz, lai tam ierāda dzīves vietu visai mūžībai. Izrādās, ka ar dzīvokļiem ir tā knapi un viņam būs jādzīvo vienā kondominija dzīvokļu mājā ar trim citiem pāvestiem.

Viņš, mazliet apvainots, saka, nu es taču esmu bijis priekšzīmīgs pāvests un par mani ilgāk ir kalpojis tikai viens cits. Vai nevarētu apskatīt citas iespējas?

Brauc, brauc, visas dzīves vietas apmēram vienādas. Nav jau Zolitūde, bet... Tad pāvests ierauga kalna galā skaistu lielu māju ar garu autoceļu pie tās, un vaicā: "Kas tad tur? Vai kāds no pirmajiem kristīgajiem mocekļiem?"

"Nē, nē, tur dzīvo mūsu vienīgais advokāts..."

Juronkulis

 

 

 

 

From: gailitis@ca.inter.net
Date: 4/4/05 10:24

Mahris (Maris Janis Vasilevskis):

< Ar ko mērojam citus, ar to mērosim sevi.>

Atkarajas no merauklas ko lietosim eh? ;o)

< Laikam pareizi - tikai Dievs zina, kur Voitilas kgs nonāks. Bet Tu, Vili, daudzkārt esi apgalvojis, ka zini, kur nonāksi. Vai vēl aizvien esi tik pārliecināts? Par sevi jā, par JP nē?>

Es taču liekas uzmanigi paskaidroju, mes nespejam par cita cilveka dveseli neko apgalvot, izņemot ja viņu labi pazistam un izsekojuši ta cilveka dzivei, kurja cerams bija atbilstoša S.R. Bet tas nenozime ka nespejam par sevi but pilnigi parliecinati šini lieta. Protams, tapec par sevi vien speju apgalvot bet ne par kadu citu! Un visi kas šo lietu saprot spej but lidzigi parliecinati kas ir neizskaidrojami milziga svetiba cilveka dzive. Un ta ka tas nav nekads mans nopelns bet tikai Dieva želastiba, un tapec nespeju par to lepoties nedz dzivot pec savas miesas karibam. Viss mainas kristieša dzive kurju Dievs ir šadi apveltijis.

< Par otro (secībā - pirmo) jautājumu man, skeptiķim, arī savs viedoklis. Jo nēsmu tik drošs par mūžīgo dzīvi pie Dieva. Bet ticu, ka cilvēks nemirst, kamēr dzīvs citos cilvēkos. Tai skaitā - cilvēku aizlūgumos.>

Mes ka brivas izveles moralas butibas protams spejam uzturet dažadus viedokļus, - nu piem. tadu stulbo ka meness ir tikai siera ripulis! ;o) bet tas jau neko nenozime ja neatbilst patiesibai. Un par patiesibu atkal sanak problema, jo šini laikmeta katrs uzsver un uztur savejo. Dieva atklasme vairs tiem nav svariga un daži pat nezin vai tads Dievs ir, vai kurš Dievs vispari eksiste?

Es neņemos spekulet bet pieņemu S.R. atklasmi kas skaidri atklaj, ka lidzkam cilveks ir dzivs vinš spej izveleties savu ceļu, darbošanos un.t.t., bet kad ir miris tad dvesele aiziet Dieva priekša kas pieprasa no ta cilveka pareizo paroli. ;o) Nav pareizas paroles, Dieva klatbutne netiekam un viss. Nekada citu aizlugšanas nepalidzes, ne kadu sveto, ne miļako, jo vieniga atbilde kurju Dievs butu pieņemis bus iepriekš sagadata parole kas sastav no positivas atsaucibas katrai dveseles nostajai sakara ar Jezu. Protams kamer cilveks ir dzivs, kristiešiem ir teikts aizlugties par citiem kurji vel Dieva želastibas davanu un Jezu nepazist. Bet tas ir kad viņi vel dzivo pasaule.

Un tomer nespeju noliegt ka tas cilveks [pāvests] ka persona bija tiešam vienreizejs. Un kaut ari izteicu kritiku par dažam lietam, sakara ar S.R. izpratni, ir gruti aizmirst to lielo starpibu no viņa mierigas aiziešanas mužiba, salidzinot ar to 13 dienu Terris bada merdešanu kas notika Florida. Dievs dažreiz mums atgadina to lielo starpibu sekulara humanisma un kristietibas vertibam. Viena uztureja un pauda dzivibas kulturu un otra uzsvera naves kulturas viedokli.

Lidzigu momentu piedzivojam kadus 8 gadus atpakaļ kad mate Teresa un princese Diana mira tani paša nedeļa. Kaut Dianas negaidita nave mus baigi satrauca jo bija taču ļoti iemiļota slaveniba, mates Teresas klusa nave mums atgadinaja kas ir patiesaka cilveka vertiba, ziedojot savu dzivi Dievam un kalpojot nomocitai cilvecei. Abos gadijumos tas kontrasts ir neizbegams.

Kaut Uldis iebildumi ir vieta, tos nevienmer spejam attiecinat uz JP 2 personigi, jo tur ir vesela iekšeja valdibas sistema. Ka persona viņs pats bija ļoti sirsnigs un dabisks cilveks, kurš savu augsto amatu netureja ka škersli cilvekiem kas ar viņu satikas. Kads miļards r.k. bija viņa uzraudziba, un viņš bija ari viens no tikai dažiem pasaules vaditajiem kas veicinaja komunisma iznikšanu.

Viņa politiskais virziens sakas Nova Huta pilsetiņa Polija kur ka priesteris vinš sasita divus kokus krusta izskata paradot saviem ļaudim kur viņi velejas uzcelt lugšanas namu. To komunisti dusmodamies noplesa, bet nakama rita atkal jauns krusts sagaidija sauliti tani paša vieta. Un ta tas gaja vairakus gadus, un ikdienas ap to jaunuzcelto krustu ta augoša draudzite pulcejas, dziedaja un slaveja Dievu, un stiprinaja viņu ticibu vel vairak. Galu gala tas cilveks kas tos krustus vienmer atjaunoja varda Karols Wojtyla tika iecelts par Krakowas biskapu un velak par pirmo ne itaļu pavestu tas r.k. baznicas vesture.

Interesanti kad reiz Staļinam kads pateica ka viendien kads Pavests viņam pretosies, tas izsmeja tos jautadams, "cik divizijas tam pavestam kalpo?" Gadus velak kad USSR gatavojas sutit savu karaspeku Polija lai nomierinatu pretestibas vairošanos, Pavests J.P. 2 pateica ka vinš ari atgriezisies lai stavetu kopa ar saviem tautiešiem. Protams ka jau zinam, sovjetu tanki nemaz nekustejas. Kam galu gala bija vairak diviziju?

Un ka kristietibas piederigais vinš tika nicinats un mocits ta gadsimteņa diviem totalitarisma režimiem. Wojtyla bija pilnigi parliecinats, ticeja un cienija katra cilveka butibu. Ši parlieciba diemžel aizgaja kapa ar viņu pašu.

Kad 1978 gada vinš pirmo reizi uzrunaja parejos vinš uzsvera šos vardus: "Nekad nebaidaties!" Pats vinš to ari bezšaubam pieradija jo nekad nebaidijas, lidz paša naves stundai.

Nu šis ir viena agraka katoļa pardomas, par bijušo Karolu Wojtylu.

Vilis G. <')))><

" Peace is not the absence of trouble, peace is the presence of God! "

 

 

 

 

From: tas.pats@sveiks.lv
Date: 4/5/05 8:05

http://www.delfi.lv/news/national/politics/article.php?id=10815726

Lai pieminētu Romas pāvestu, piektdien Latvijā būs sēru diena
www.DELFI.lv
5. aprīlis 2005 13:32

Lai pieminētu Romas pāvestu Jāni Pāvilu II, Ministru kabinets izsludinājis piektdienu, 8.aprīli par sēru dienu visā Latvijas teritorijā, portālu “Delfi” informēja valdības Komunikācijas departamentā.

Piektdien, 8.aprīlī būs jāpaceļ Latvijas valsts karogs sēru noformējumā.

8.aprīlī, pulksten 10.00 no rīta pēc vietējā laika (11.00 pēc Latvijas laika), pirmdien paziņoja Vatikāna pārstāvis. Kardināli par pāvesta bēru norises laiku vienojušies pirmdienas tikšanās laikā Vatikānā. 84 gadus vecais Romas pāvests pēc ilgas slimības mira sestdienas vakarā. Jānis Pāvils II vadīja Romas katoļu baznīcu gandrīz 27 gadus, aizvadīdams vienu no ilgākajiem un veiksmīgākajiem pontifikātiem vēsturē. Tūlīt pēc ziņas par Jāņa Pāvila II nāvi, no visas pasaules uz Vatikānu sāka plūst veltījumi pāvestam. Baznīcas noteikumi nosaka, ka tagad deviņas dienas ilgs sēras. Pāvests acīmredzot tiks apbedīts kapenēs zem Svētā Pētera bazilikas.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Man nav nek*das pretenzijas pret J*ni P*vilu II , bet tas jau manupr*t ir par daudz, jo nevar*s tak izsludinat s*ru dienas, tiklidz kads nomirs. J*ni P*vilu II priek* Latvijas valsts ir tikai izcils *rzemnieks, bet t*p*c jau nav j*trako. Izskat*s ka valibai uzn*cis dullums.

Ar cie*u ...

 

 

 

From: iugleske@ttlc.net
Date: 4/5/05 11:23

Vai kāds varētu atgādināt mums kas bija Latvijas valsts līgums ar Vatikānu? Varbūt JP II tiešām ir vairāk nekā izcils ārzemnieks.....

Indulis Gleske

 

 

 

From: zdzenis@earthlink.net
Date: 4/5/05 11:41

Nesaprotu, kopš Latvija atgriezās brīva pasaules aplī jums ir tik liela pretestība ja valdība grib ari piedalās parejās pasaules notikumos.

Vai nav labi kad tagad brīvprātīgi var izteikt savas domās par valdības izvēli piesķirt 8 Aprili par sēru dienu JP II.

Neviens nav prasījis lai tu persoonīgi sēro par viņu, vai tad traucēs tavu dzīves gaitu? Amērikā ir vairākas piemiņ dienas piesķirtas par kurām es neliekos ne zinis. Tikai jāceras kad nepienāks pasts.

Zigrida

 

 

 

From: aabele@sveiks.lv
ate: 4/5/05 12:09

Pēc Līguma ar Svēto krēslu, SvKr lēmumi ir augstāki par Latvijas valsts likumiem. Lai Dievs dod, ka pēc ziediņiem mēs nepiedzīvojam arī odziņas! Un kāda vella pēc bija vajadzīgs šis Līgums, šī atkarība, ieskaitot grēksūdzes pat karaspēka daļā? Bet latvietis to ir pelnījis, atsacīdamies no savas senču ticības!

Ausma

 

 

 

From: kingga@plu.edu
Date: 4/5/05 12:29

Un briesmigakais, kas notika konkordata ramjios pirms kafrta, bija tas, ka pavesta sutnis skaitijais vecakais no akreditemiem diplomatiem, un ka pie LU idibinaja ari Romas Katolu teologijas nodalu...

Visi labako,
Gundars

 

 

 

From: tas.pats@sveiks.lv
Date: 4/5/05 12:35

Zigrīda: < Nesaprotu, kopš Latvija atgriezās brīva pasaules aplī jums ir tik liela pretestība ja valdība grib ari piedalās parejās pasaules notikumos.>

T*p*c, ka vald*bas r*c*ba nav atkl*ta, caurskat*ma un saprat*ga. Vald*ba dara neizprotamas lietas, bez iemesla, turkl*t at*aujas neko neizskaidrot. Pie *ad*s vald*bas r*c*bas ir piln*gi vienalga, vai *eit komunisti pie varas vai "demokratiskie demokr*ti". Turkl*t te jau ir piesmamaka uz vienas valst* dz*vojo*as kopienas viedok*a uzspie*anu par*jiem. **ds precendents cik man zin*ms atjaunotaja Latvija v*l nav bijis, l*dz ar to nav attaisnojo*u trad*ciju un tas ir javeido balstoties uz sabiedr*bas viedokli , nevis administrat*va karta, ka sac*t j*sak- lietuvie*i dara, tad jau m*s ar, gan jau vi*i zin ko dara.

< Vai nav labi kad tagad brīvprātīgi var izteikt savas domās par valdības izvēli piesķirt 8 Aprili par sēru dienu JP II. Neviens nav prasījis lai tu persoonīgi sēro par viņu, vai tad traucēs tavu dzīves gaitu? Amērikā ir vairākas piemiņ dienas piesķirtas par kurām es neliekos ne zinis. Tikai jāceras kad nepienāks pasts.>

Ar* agr*k var*ja parsriest visu sam*ra uz vella parau*anu, tikai bija j*uzman*s no sve*iem. Bet izn*kums ir viens un tas pats, nekas nemain*s. t*rkl*t k*p*c, man b*tu j*j*tas, ka valsts nodev*jam, ja es piektdien priec*sos un svin**u sv*tkus? Un atsve*in*ties no valsts es ar isti negribu, sp*aujot virs* vi*as l*mumiem.

Ar cie*u ...

 

 

 

From: kingga@plu.edu
Date: 4/5/05 12:53

Labi, ka Tas_Pats mums atgadina par atklatuma trukumu Latvijas valdibas izricibas. Atklatums ir absoluti nepieciesms, lai valdiba iegutu ticamibu un uzalbotu savu darbu!

Visu labako,
Gundars

 

 

 

From: OWL102@aol.com
Date: 4/5/05 2:09

Indulis Gleške rakstīja: <J*ni P*vilu II priek* Latvijas valsts ir tikai izcils *rzemnieks, bet t*p*c jau nav j*trako. Izskat*s ka valibai uzn*cis dullums.>

Bus valdīšanai atkal viena diena, kad varēs uzlikt sodu (nodokli) par karoga neiskāršanu. Te nu ir demokratiskā brīvība! Gunars

 

 

 

From: alnis@apollo.lv
Date: 4/5/05 5:00

Tas_pats: <Man nav nek*das pretenzijas pret J*ni P*vilu II , bet tas jau manupr*t ir par daudz /,,/ Izskat*s ka valibai uzn*cis dullums.>

Dullums laikam ķeris Tevi pasju( atvaino par asumu, bet mani vienkārsji pārņem sasjutums par tādu tumsonību). Ar poļu tautas brivibas ciņām, ar "SOLIDARNOSČ" ar Lehu Valevsu un viņa atbalstosjo pāvestu sākās padomju imperijas sagrausjana. Protams, ka pamatus tam lika arī ASV prezzidents Reigans (tas , lai Juris saprastu, ka zinu ari to) ar savu politiku, kas sagrāva Pad. ekonomiku. Un Latvijas neatkarība ir tā visa turpinajums. Vai tas nāv pietiekosji, lai mēs atdotu pedejo godu sjim cilvēkam!Varetu jau skaitīt vēl citas lietas pasules merogā, jo mēs tacju arī esam pasaules daļa, tacju tādiem, kam nekas nekad nav labi, saki vai nesaki....

Alnis.

 

 

 

From: Maras@uq.net.au
Date: 4/5/05 7:58

Sveiki!

Nav ne mazakas velesanas iesaistities garas debates un diskusijas attieciba uz pavesta navi. Lai Dievs vinam atmaksa par labiem darbiem un piedod par grekiem. Muzigo dusesanu dodi vinam ticigajam, ak Kungs, un muziga gaisma lai atspid vinam muzos. Amen.

Iepriecina ta smalķutiba un taisnibas un respekta izjuta ko ir izradijusi dazi sveikotaji.

Tomer, patiesibas un skaidribas labad japiemin ka Svetajos Rakstos ir runa par lugsanos par mirusajiem. Vecaja Deriba 2 Mačabeja 12:46 ir teikts sadi: ir svetiga un laba doma lugties par mirusajiem, par vinu greku piedosanu. Jaunaja Deriba 2 Timoteja 1:18 Svetais apustulis Paulis ludzas par savu miruso draugu Oneziforu sadi: Lai tas Kungs dod vinam atrast zelsirdibu no ta Kunga tani diena (respektivi tiesas diena).

Marija

 

 

 

From: uldis.matiss@rogers.com
Date: 4/5/05 9:00

Zigrīda, ir ļoti labi, ka var brīvi izteikt savas domas par valdības lēmumu izsludināt 8. aprīli par sēru dienu. Būtu daudz labāk, ja valdība ļautu katram pašam brīvi izvēlētīes par ko sērot un par ko ne.

Vai Tu arī apzinies, ko nozīmē Latvijā izsludināt sēru dienu? Tas cita starpā nozīmē, ka pie visām mājām ir jāizkar karogs sēru noformējumā. šaubos, vai zemē kurā Tu dzīvo arī ir jāizkar karogs izsludinātā sēru dienā. Latvijā par karoga neizkāršanu soda. Vai ASV ir jāmaksā soda nauda par karoga neizkāršanu pie Tavas mājas?

Manai māsai, kad vēl bija dzīva 81 gadu vecumā, bija pašai jāizkar karogs svinību un sēru dienās. Viņas viram bija bijusi smadzenu trieka. Vins pat labi paiet nevarēja. Mana māsa nevarēja pakārt karogu stāvot uz zemes un kāpt pa trepēm viņai bija diezgan bīstami, jo dažreiz viņa krita pat uz līdzenas zemes. Tamdēļ viņa šados gadījumos, lai izvairītos no soda, vienkārši pieslēja kātu, kas turēja karogu, pie mājas sienas. Nezinu, vai tas apmierināja valdības prasību izkārt karogu.

Es domāju, ka valdībai un policijai ir svarīgāki uzdevumi kā lemšana par karogu izkāršanu pie privātām mājām un soda naudu savākšanu par karogu neizkāršanu.

Uldis Matīss

 

Kas jauns Latvijā?