Re: Dānija un musulmaņi - otrā daļa

 

 

From: ugis.berzins@tele2.se
Date: 2/8/06 10:48PM

Sveicu musu jauno, baronu ciltij piederīgo Kung Schagaringu! Mērnieku laikos tas laikam bija Schvaukst?

< Uģis Fantastiskais prātoja tā:>
<< ārējais (kopīgais) ienaidnieks vienmēr ir vienojis nācijas.....>>
< Tieši tā. Tāpēc jau ASV prezidents G.W.Buša kungs visos šos gadus ir braši vadījis Gribīgo Globālo Karu - viņu bez ierunas atbalsta Latvijas Republikas Dzelzs Lēdija ij Latvija Republikas Ledus Jaunava, nemaz nerunājot par Profesoru Dakteri Juronkuli$ta ij Arturu Roobentehvu ij Hariju Bezpartejisko ij Uģi Fantastisko ij v.d.c.>

Kung Schagaring sāk sajukt visi fakti ..... ļoti nožēlojami ..... Bet tomēr gribu atgādināt, ka Ugis Fantastiskais jau no paša sākuma, kopā ar tālredzīgām ES valstīm bija pret Impērijas iebrukšanu Iraka

Ugis, rita stunda

 

 

 

 

From: ugis.berzins@tele2.se
Date: 2/8/06 11:03PM

Aija Veldre Beldavs wrote:
<<Muhameds musulma
ņiem ir (vienīgais) Dieva pravietis.>>

Maris Janis Vasilevskis wrote:
< Pravietis jā. Vienīgais nē. Dievam vair
āki pravieši. Viens no dižākajiem Isa (tas pats Jēzus). Neskaitāmas reizes minēts Korānā un 1001 naktī.>

Mazs iebildums rīta stundā:

Muhameds musulmaņiem nav vienīgais bet gan PĒDĒJAIS pravietis.

Ugis

 

 

 

From: zaģis@gmail.com
Date: 2/9/06 1:12AM

Kung Schagaring:

< Vecīt, kā jau neskaitāmas reizes Tev esmu atkārtojis, ja Tu domā, ka šie panti ir islama būtība, tad Tu esi tikpat liels vahabīts kā tie tur Tavi bubuļi, no kuriem Tu nāves bailēs pļāpu kanālos bez noguruma kūdī karu.>

Tepat Taizemē gandrīz vai katru dienu avīzēs var lasīt, kā pēdējos dažus gadus musulmaņi valsts dienvidos slepkavo neticīgos policistus un skolotājus, un pat budistu mūkus un posta neticīgo skolas un budistu tempļus. Pamatā jau budisti ir ļoti iecietīgi pret citām reliģijām. Pēdējo gadu notikumi gan šo attieksmi šeit ir stipri mainījuši. Vairums taizemiešu tagad jau atklāti necieš musulmaņus.

Tiešām nesaprotu, kas tevi tur pie pārliecības, ka islams ir miermīlīga reliģija.

Signis

 

 

 

From: Zagarins@stcc.edu
Date: 2/9/06 6:59AM

Sveiki!

Signis Zāģis pauda nesaprašanu:

< Tiešām nesaprotu, kas tevi tur pie pārliecības, ka islams ir miermīlīga reliģija.>

Kara laikā katra reliģija ir kareivīga, lai neteiktu necilvēcīga. Kara laikā neviena reliģija nav miermīlīga. Arī sekulkārais humānisms jeb rozikrustiskais misticisms netraucēja mūsu pašu Dzelzs Lēdijai gribīgi stāties iekšā ASV prezidenta G.W.Buša kunga plintniecēs. Arī buddisti nonākuši izmisumā bija ļoti mežonīgi pret amerikāņiem Vietnamā.

Un Uģis Fantastiskais no vienas puses piedalās kara kūdīšanā bet no otras puses atgādina, ka ...

< ... ka Ugis Fantastiskais jau no paša sākuma, kopā ar tālredzīgām ES valstīm bija pret Impērijas iebrukšanu Iraka>

Ko tas nozīmē būt pret, ja tai pašā elpas vilcienā apliecini, ka neesi spējigs saprast iebrukšanas konsekvences un nosodi cietušos par necilvēkiem?

Kung Schagaring

==Ko tas nozīmē, ja kāds ir tikai replicējums bez pozitīva uztverta sakara ar citu, ka pats nemainas izņemot vairojoties, bet iznīcina citu?==
/Aija Baltah Mahte/

 

 

 

 

From: uldis@parks.lv
Date: 2/9/06 7:22AM

Kung Schagaring wrote:
< Kara laikā katra reliģija ir kareivīga, lai neteiktu necilvēcīga. Kara laikā neviena reliģija nav miermīlīga.>

Errr... kur Taizemē ir karš?

Lai Jums adekvāta diena :)
Uldis

"There are worse things in life than death. Have you ever spent an evening with an insurance salesman or Kung Schagaring?"
--Woody Allen--

 

 

 

From: zagarins@stcc.edu
Date: 2/9/06 8:01AM

Greetings!

Uldis Adekvātais quoted the immortal words of the greatest living Jewish funnyman Woody Allen:
< "There are worse things in life than death. Have you ever spent an evening with an insurance salesman or Kung Schagaring?">

True, true. So very, very true. Except maybe spending and evening watching Uldis Adekvātais discuss matters of life and death with his son.

And in the language of his ancestors Uldis Adekvātais asked me:
< Errr... kur Taizemē ir karš?>

Same as in Latvia, the war is everywhere, which is why we call it the Globālais Gribīgo Karš.

George W. Twigg

==What the Olympics mean to Lithuanians, Latvians, and Estonians - is priceless.==
/Aija Baltah Mahte/

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 2/9/06 8:26AM

Harijs:

<< Come on, is this really about cartoons?>>

< Japiezīmē, ka - vismaz ciktāl man zināms - ari Latvijas musulmaņu vadība nav nekādā veidā publiski nosodījusi radkāla islama teroru un nav skaidri norobežojusies no tā.>

dubultstandarts kolektīvās vainas apziņā attiecībā uz savējiem ij ārpusniekiem.

teroristi, sūtniecību dedzinātāji pieņem kolektīvās vainas principu vēršoties pret pirmā iespējamā mērķa kas varētu atgādināt apvainojumu. bet miermīlīgie musulmaņi neuzņemās kolektīvu vainu kad ticības brāļi dedzina vai nogalina.

Ghandi, Martin Luther King Jr., Dalai Lama radīja miermīlīgā protesta jēdzienu kādu arī izmantoja baltieši neatkarību atgūstot. ironiski, diezvai baltieši būtu ieguvuši neatkarību, ja nebūtu ieturējuši disciplīnu, būtu padevušies provokācijām...

lai pagrieztu arvien augošo iespaidu, ka vainīga ticības neiecietība, starp musulmaņiem būtu vajadzīga miermīlīga protesta kustība kas demonstrē ne tikai pret savas ticības uzskatītiem ienaidniekiem, bet arī pret pašas ticības brāļu uzbrukumiem.

aija

 

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 2/9/06 8:27AM

Kung Schagaring:

<< Kara laikā katra reliģija ir kareivīga, lai neteiktu necilvēcīga. Kara laikā neviena reliģija nav miermīlīga.>>

Uldis:

< Errr... kur Taizemē ir karš?>

bīstama kombinācija: starptautiska ticība ar svētā karja jēgu kurju vairums saprot burtiski, īpaši, jo ticība piedzima īstā karjā.

aija

 

 

 

 

From: zagarins@stcc.edu
Date: 2/9/06 8:39AM

Sveiki!

Aija Baltah Mahte nožoožojās tā:

< lai pagrieztu arvien augošo iespaidu, ka vainīga ticības neiecietība, starp musulmaņiem būtu vajadzīga miermīlīga protesta kustība kas demonstrē ne tikai pret savas ticības uzskatītiem ienaidniekiem, bet arī pret pašas ticības brāļu uzbrukumiem.>

Jā. Un skaisti būtu arī, ja mēs ieskatītos paši savās pašmājās un pažoožotu par vēlamību mums pašiem izteikties pret mūsu pašu ticības brāļu uzbrukumiem.

Kung Schagaring

==ticība piedzima īstā karjā==
/Aija Baltah Mahte/

 

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 2/9/06 9:14AM

Harijs:

< Translations of the Qur'an, Chapter 8, Verse 17, It is not ye who slew them; it was Allah.>

bīstami kad cilvēks zin Visuma gribu.

< Translations of the Qur'an, Chapter 9, Verse 5, But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, and seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem.>

bīstami kad jau tā dabīgo tieksmi atšķirt savējos no ārpusniekiem pastiprina ticība. tā ir ticības progresa pazīme kad izveidojās pretējas tieksmes.

< Translations of the Qur'an, Chapter 9, Verse 23, O ye who believe! take not for protectors your fathers and your brothers if they love infidelity above Faith: if any of you do so, they do wrong.>

bīstami uzstādīt ķecerību, neticību kā visļaunākos grēkus materiālā pasaulē.

< Translations of the Qur'an, Chapter 9, Verse 28, O ye who believe! Truly the Pagans are unclean; so let them not, after this year of theirs, approach the Sacred Mosque.>

ka to burtiski tomēr nepieņem mērenie musulmaņi varu dot personīgu piemēru. pati esmu bijusi vietējās mošejas sieviešu daļā kad mani uzlūdza piedalīties sudāniešu draudzene =zinot, ka esmu neticīga.= kā arī vietējie musulmaņi izveidoja savu svēto telpu kurjā lūdza Allah unitāriešu universālistu baznīcā kopējā Ramadāna svinēšanā. Dievkalpojums bija abiem dzimumiem vienlaicīgi - vīrieši priekšā, sievietes aizmugurē. unitāriešu universālistiem ļāva piedalīties lūgšanā pēc vēlēšanas.

turklāt mana sudāniešu draudzene rādīja video kurjā uzņemts personīga savas ģimenes kāzas daļa (atšķirībā no publiskās visai pēc starptautiskās modes kāzas daļu) kas notiek tikai starp musulmaņu sievietēm, vienīgi līgavainim ij līgavas brāļiem klātesot. viņa norādīja, ka svešiniekam to nevarētu rādīt.

< Translations of the Qur'an, Chapter 22, Verse 9, (Disdainfully) bending his side, in order to lead (men) astray from the Path of Allah: for him there is disgrace in this life, and on the Day of Judgment We šall make him taste the Penalty of burning (Fire).>

"šinī dzīvē"...ļoti bīstams princips, ka ticības amatpersonas drīkst sodīt laicīgi par nelaicīgiem ticības pārkāpumiem.

Noam Chomsky apraksta kā mainījusies ebreju ticības parašas. 14. gs. Spānijas Castile ebreji bija savā starpā izveidojuši Mazo Inkvizīciju pirms katoļi uznāca uz skatuves ar savu Lielo Inkvizīciju. turklāt 11. gs. Karaites nozarojumu vajājuši citi ebreji, notiesājot ar pēršanu līdz nāvei, bet Emā Goldman raksta, ka rabīni nogriezuši ebreju sievietēm degunus, ja tās sagājušas kopā ar ne-ebrejiem (17. lp. "Jewish women who cohabited with gentiles had their noses cut off by rabbis who explained that 'in this way she will lose her beauty and her non-Jewish lover will come to hate her.')

Citāts ir no: Chomsky, Noam, -Language and Politics.- Oakland, CA: AK Press, 2004 (1988 pirmais iespiedums bez ievadraksta).

< Translations of the Qur'an, Chapter 47, Verse 4, Therefore, when ye meet the Unbelievers (in fight), smite at their necks; At length, when ye have thoroughly subdued them, bind a bond firmly (on them): thereafter (is the time for) either generosity or ransom: Until the war lays down its burdens.>

nav jāiztulko burtiski. var iztulkot kā vēsturisku aprakstu, līdzīgi kā var iztulkot ebreju ij kristiešu SR aprakstītās šausmas ij vardarbības.

< Translations of the Qur'an, Chapter 48, Verse 13, And if any believe not in Allah and His Messenger, We have prepared, for those who reject Allah, a Blazing Fire!>

ka tie kas nav kristieši ir nolādēti uz Elli tic fundamentālisti kristieši kā arī rakstīja Vilis. Vidus laikos kristieši bija gatavi iesākt šo procesu virs zemes herētiķu inkvizīcijās, raganu dedzināšanās no kurjas arī neizbēga Baltijas telpa.

< Translations of the Qur'an, Chapter 48, Verse 29, Muhammad is the messenger of Allah; and those who are with him are strong against Unbelievers, (but) compassionate amongst each other.>

princips ir sens, raksturīgs vīriešu karja bandu filozofija vienalga kādā pasaules daļā. domāju reiz sveikā iemetu norādi uz raksta par līdzīgu ētiku kā to piekopa vikingi. ka tie paši likumi attiecās uz visiem, nevis vieni savējiem otri ārpusniekiem ir īpaša garīgās attīstības līmenis. šķiet to uzgāja austrumu ticības agrāk nekā rietumu, iedomājos varbūt tieši, jo Buddha dzīvoja īpaši stingrā kastu sistēmā kurjas netaisnību izjuta.

aija

 

 

 

 

From: tas.pats@sveiks.lv
Date: 2/9/06 4:48PM

Šai sakarā pamaniju Jura KjL arī interesantu rakstu, par vietējo Latvijas cilvēku realkciju - Sirsnīgi iesaku izlasīt, liekas ka ta arī būs laba atbilde Harijam, kas nezkamdēļ ir nikns uz musulmaņiem. Turklāt šeit ir redzama jauna tendence kristiesi ar piekrīt, ka laiks religiskās vērtības atkal celt saulīte un ielikt augstak neka cilvēka brīvības.

Heh, gandrīz vai aizmirsu ielikt pašu atsauci: http://zagarins.net/kjl/lp5.htm (Jura lapā gan ir tā nejaukā īpašība, ka tur šo rakstu var atrast tikai līdz jaunam izlaidumam)

--

Ar cieņu ...

 

 

 

 

From: iugleske@ttlc.net
Date: 2/9/06 8:40PM

tas_pats wrote:

< liekas ka ta arī būs laba atbilde Harijam, kas nezkamdēļ ir nikns uz musulmaņiem.>

Nemanu ka Harijs būtu nikns uz musulmaņiem. Vai tā jādomā tāpēc, ka viņš vienu otru faktu aizrāda? Neredzu arī rakstā "reliģiskas vērtības" vs "cilvēka brīvības". Viena cilvēka brīvības pazīme ir ticības brīvība, laikam tas ir ko reliģijas mēģinātu ierobežot? Nesaprotu....

Indulis Gleške

 

 

 

 

From: Zagarins@stcc.edu
Date: 2/9/06 9:44PM

Sveiki!

Indulis Nezvaigžņotais Tampašam Sīkumalomam pavēstīja, ka viņš

Harija Bezpartejiskā sludinājumos nesaredz niknumu pret musulmaņiem:
< Nemanu ka Harijs b
ūtu nikns uz musulmaņiem. Vai tā jādomā tāpēc, ka viņš vienu otru faktu aizrāda?>

Vienu otru faktu aizrādīt nemaz nebūtu par sliktu. Taču, kad es no savas puses aizrādu faktu, ka Harijs Bezpartejiskais pats ir ne tikai demokrātija apņirgātājs bet pats viens atejiskais vahabīts, respektīvi gļēvs kara kūdītājs jeb klavierķeblīša ripinātājs, un kad es no savas puses aizrādu arīdzan to faktu, ka viņš ir savu attiecību ar savu kundzi kājstarpes līmenī publikā atklājējs un sabiedrībai par vienīgo pieņemamo tādu sludinātājs, tad viņš ikti apvainojas un ilgstoši pamet Sveiks kopu lai sastrādātu ar a. god. Āgā pie viņa kundzes postmoderētā Sveiks2 vai kā nu gribi.

< Viena cilvēka brīvības pazīme ir ticības brīvība, laikam tas ir ko reliģijas mēģinātu ierobežot? Nesaprotu....>

Es savukārt nesaprotu ko Tu nesaproti. Neviena reliģija ar saviem baušļiem un prīekšrakstiem nemēģina cilvēku brīvības ierobežot bet gan cilvēku pasargāt no izvirtības posta, tādā veidā padarot viņu laimīgu. Bet kara stāvoklī jebkurš karavadonis un viņa pakalpiņi pielieto reliģijas institūcijas lai sludinātu pirmā vietā naidu. To vajadzēja pat Tev, diezgan cienījama vecuma vīram, labi zināt.

Kung Schagaring

==bet kas ir elks?==
/Aija Baltā Mahte/

 

 

 

 

From: ugis.berzins@tele2.se
Date: 2/9/06 11:30PM

Signis wrote:
< Tiešām nesaprotu, kas tevi tur pie pārliecības, ka islams ir miermīlīga reliģija.>

šeit cilvēki tā izbijušies, ka kļuvuši ļoti iebiedēti "pakalpīgi" islama varas kārei! Pirms pāris dienām "no apgrozības" izņēma - kopš 9 gadiem skolās

lietotu - reliģijas mācības grāmatu - texts un bilde "varētu aizvainot musulmaņus ..."

Vidējos Austrumos brīvības cīņās ieveda cilvēku medības..... Musulmaņi (Talibaņi) tagad izsolīja vairākus tūkstošus, respektīvi simtus US$ par dažādu "dāņu" noslepkavošanu ..... Agrāk jau pret Rušdī ...

Rietumi visu "godbijībā" noskatās un praktiski neko nedara ....

Ugis G. Berzins

 

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 2/9/06 11:54PM

šajā rakstā norādīts, ka musulmaņu uzbrukumi neesot bijuši spontāni, bet tīši sarīkoti, izmantojot vienkāršo cilvēku bailes, ka viņu dzīves stils pēc viņu skata ļaunas liekulīgas iekārtas apdraudēts. netic rietumu demokrātijai..

<http://abcnews.go.com/International/story?id=1595281>

Mainstream Islamists, whose goal is to establish governments based on shariah, or Koranic law, are increasingly seen as the real defenders of the ummah, Muslim community, against foreign encroachments, be it military or cultural invasion. When the cartoons that depicted Mohammed were first published by Denmark's largest newspaper, Jyllands-Posten, on Sept. 30, there was hardly any public outcry for three weeks.

Islamic activists waged an intense media campaign to publicize the matter and criticized the religious and ruling establishment for not taking a more vocal stand. They led the way, and their mobilization efforts paid off handsomely.

Public opinion surveys show for many Muslims who believe that their deepest spiritual values their Islamic identity are being targeted, the cartoon controversy is seen as another battle in the wider Western onslaught against Islam.

Muslims are also impressed by what they see as Islamists' incorruptibility and ability to build an effective social infrastructure that exposes the incompetency and failure of secular regimes. Hamas, for instance, helps the widows of suicide attackers and offers assistance to poor people, including day care, health care, kindergarten and preschool.

Ironically, the Bush administration's championing of democracy propelled Islamic activists to the top of the political chart. To many Muslims, who are deeply suspicious of American efforts to export democracy into their lands, a vote for Islamists is a vote against America's foreign policy and its local allies.

raksts tomēr nebeidzās bezcerīgi.

aija

 

 

 

 

From: signis@hotmail.com
Date: 2/10/06 1:35AM

Kung Schagaring:
< Kara laik
ā katra reliģija ir kareivīga, lai neteiktu necilvēcīga.>

Par kādu karu Taizemē tu runā? Vai tiešām tu Taizemes islama fanātiķu vēlmi dibināt neatkarīgu islama valsti uzskati par attaisnojamu iemeslu slepkavošanai un dedzināšanai? Un tas, tavuprāt, nav nekādi saistīts ar islamu kā ar reliģiju?

Un salīdzinājums ar amerikāņu iebrukumu Vjetnamā vispār ir nekorekts. Nevar salīdzināt īstu karu, kad savu valsti aizstāv pret iekarotājiem, ar vispārēju naidu pret citām reliģijām, kā minētajās mūku slepkavošanās un uzbrukumos tempļiem.

Signis

 

 

 

 

From: aabele@sveiks.lv
Date: 2/10/06 5:54AM

Manuprāt, nav jācīnās pret reliģiju, bet gan pret varmācību, kuru bieži vien piesedz ar reliģiju. Lai islamticīgās meitenes neesā kaut vai maisus galvā, tā viņu darīšana. Taču ja viņām piespiež vai arī viņas labprātīgi karina pie jostas spridzekļus un iznīcina citus cilvēkus, šāda rīcība ir jāuzskata par noziedzīgu. Vēl vairāk - ANO ietvaros jāpanāk, ka vardarbība reliģijas aizsegā uzskatāma par vislielāko noziegumu un jāsoda ar visu likuma bardzību.

Un ja kāds svētais pēc miermīlīgas reliģijas likumiem nav attēlojams, tad to arī nedrīkst darīt, allaha kariķētājiem ir jātvainojas. Konkrētajā gadījumā man gan liekas, ka karikatūras redzams bin Ladens, un tas nav nekāds allahs, bet terorists, tā ka tracis sacelts netaisnīgi un par sekām atbildīgi tie paši teroristi.

Ausma

 

 

 

 

From: rumpis.listes@gmail.com
Date: 2/10/06 6:20AM

Mēs tomēr nevaram kaut kā izcelt šīs karikatūras no kopējā konteksta. Ar ko musulmaņi ir tik īpaši? Varbūt politkorektuma vārdā uzreiz atsakāmies arī no cūkgaļas, ko nēed ne musulmaņi ne ebreji, atsakāmies no liellopu gaļas, tādā veidā izrādot cieņu indusiem, droši vien ka arī no zivīm un olām, tādā veidā iepriecinot veģetāriešus (kaut gan viņi arī ir dažādi), pie viena atsakāmies no jebkuriem ādas izstrādājumiem, kailu ķermeņu attēlojumus noslēpjam dziļi muzeju pagrabos, lai tie būtu mūslaiku darinājumi vai antīkās skulptūras, varam arī apskatīt kā paraugu amišu dzīves veidu, un atteikties arī no elektrības, telefona un citām tā sauktajām civilizācijas lietām u.t.t. Saraksts varētu sanākt garš, un iekšēji pretrunīgs, jo tālo ziemeļu briežkopji laikam ēd tikai gaļu un zivis, un gan jau vēl būs arī citi konflikti. Kur vilksim svītru un teiksim, ka tas ir pareizi pilnīgi priekš visiem? ;-)

--

Rumpis :)

 

 

 

 

From: tas.pats@sveiks.lv
Date: 2/10/06 6:52AM

Ausma raksta:

< ANO ietvaros jāpanāk, ka vardarbība reliģijas aizsegā uzskatāma par vislielāko noziegumu un jāsoda ar visu likuma bardzību.>

Kriminālnoziegums organizētā grupā vienmēr ir tapis sodīts smagāk. Bet uz starptautsikajām attiecībām to nevar attiecināt, jo īsi sakot, šeit neviens nav "bez grēka". "Koalīcija" ar Latviju priekšgalā dara lietas, kas nav savienojamas ar starptautiskajām tiesībām uz suverinitāti (tiesības, ko es iemācijos 1990 gadā), tad ko mēs varam likt par soģi?

---

Ar cieņu ...

 

 

 

 

From: Zagarins@stcc.edu
Date: 2/10/06 7:01AM

Sveiki!

Signis Zāģis vaicāja:
< Par kādu karu Taizemē tu runā?>

Kā jau teicu, runāju par Globālo Gribīgo Karu. Zināms, Taizemes vadoņi savus zaldātiņus vairs nesūta brašo amerikāņu atejas aptīrīt, bet karš tāpat ir globāls kā globāls. Bēgļi izplešas pa visu pasauli un visur valda naids.

< Vai tiešām tu Taizemes islama fanātiķu vēlmi dibināt neatkarīgu islama valsti uzskati par attaisnojamu iemeslu slepkavošanai un dedzināšanai?>

Neko tamlīdzīgu neesmu teicis. Esmu gan aizrādījis uz cēloņiem un sekām. Tiem, kas no saviem atzveltņu krēsliem gudri runā par runas brīvību apvainot islamistus par Globālā Gribīgo Kara cēloni un kas sludina nepieciešamību savu brīvību aizstāvēt dibinot Sveiks2 vai kā nu gribi, un tai pašā reizē sludina civilizāciju sadursmi jeb Globālo Gribīgo Karu pret visām islamticīgām tautām, jābūt gataviem uz t.s. kalvierķeblīša efektu pretinieka attiecībās ar

viņiem pašiem tīri personīgā līmenī.

< Un tas, tavuprāt, nav nekādi saistīts ar islamu kā ar reliģiju?>

Kā jau teicu, kara laikā jebkura reliģija sludina naidu. Un ja arī ne gluži atklāti to sludina, tad tomēr liekulīgi to veicina. Gott mit uns.

< Un salīdzinājums ar amerikāņu iebrukumu Vjetnamā vispār ir nekorekts. Nevar salīdzināt īstu karu, kad savu valsti aizstāv pret iekarotājiem, ar vispārēju naidu pret citām reliģijām, kā minētajās mūku slepkavošanās un uzbrukumos tempļiem.>

Kā jau teicu, Globālais Gribīgo Karš ir īsts karš, pat neskatoties uz to, ka uz Tavu personīgo dzīvoklīti neviens neraida uzlidojumus.

Kung Schagaring

==nav jācīnās pret reliģiju, bet gan pret varmācību==
/Ausmas Tante/

 

 

 

 

From: beldavsa@indiana.edu
Date: 2/10/06 9:18AM

Rumpis:

< Ar ko musulmaņi ir tik īpaši?>

šķiet īpaši, jo daudz augstākā procentā gatavi sevis vai citus uzlaist gaisā, ja tiek apvainoti. vai pat viena no apvainojošām kartūnām bija tieši par Muhamedu? nesaprotu arābiski, kādēļ nezinu vai attēls ar bumbu uz galvas identificējams kā Muhameds ar arabiskiem burtiem.

aija

 

 

 

 

From: zagarins@stcc.edu
Date: 2/10/06 10:42AM

Sveiki!

Rumpis Bezpalīdzīgais:
<< Ar ko musulma
ņi ir tik iipaši?>>

Aija Baltah Mahte:
< š
ķiet īpaši, jo daudz augstākā procentā gatavi sevis vai citus uzlaist gaisā, ja tiek apvainoti.>

Ja kādam interesē ta nopietni par cēloņiem un sekām, un ja anglene ir pa spēkam, ieteicu:

http://www.nybooks.com/articles/18730

Kung Schagaring

==When we look back on this, ten years hence, we will [see that we] have fundamentally changed the course of history in that part of the world.==
/Dick Cheney/

==bīstami kad cilveeks zin Visuma gribu.==
/Aija Baltah Mahte/

 

Kas jauns Latvijā?