Re: Melnā sestdiena
No: Richard Spuris <rikards37@sbcglobal.net>
Datums: 2006.22.7 09:36
http://apollo.lv/portal/news/73/articles/78747
Labi vismaz ka atsaucēs (komentāros) parādās arī pa pratīgam teicienam, kas mazliet atsver aprobežotos naida izkliedzienus. Pat DIENĀ lasam akla naida pārspīlētas vēstules, ko izsauc Latvijas pazīstamo inteliģences pārstāvju atklātā vēstule VVF.
Visvairāk žēl ka tik daudz enerģijas tiek iztērētas muļķīgās emociju izpausmēs, kas tiešām atņerm uzmanību no īsteni postoša ļaunuma mūsu valstī. Ar Lembergu, Šleseri un citiem vairs nav ne laika ne enerģijas vertēt un apkarot. Kā savā laikā arī Sveikā lasījām: "Tas ir bīstami - var iekost bite, vai nejauši nokrist no balkona...". Bet tagad, pret tā jau dabas apdalītajiem, savādākajiem var bez bailēm droši doties cīņā ar visiem piemērotiem "ieročiem". Pie tam slēpjoties anonimitātē!!.
Kaut nu atrastos Latvijā pietiekoši cilvēku no "klusā vairākuma",kuri savu līdzsvaroto vārdu iemestu! Lai drīzāk šī "melnā sestdiena" tiktu nodota aizmirstībā. Ričs.
No: Aivis Bikernieks <bikernieks@gmail.com>
Datums: 2006.22.7 09:59
Nesaprotu, kas tur ir melns? Neviens neiebilst pret sex minoritātēm, iebilst pret orientācijas eksponēšanu. Pagājušais gads jau rādīja, ka nevajag izrādīt savu sex orientāciju, šogad to vērā neņem... Paši tak zināja, ko dara, kāds tamn var būt būtu rezultāts.
AB
P.S. PĀRLIEKU SLIMĪGA UZMANĪBAS PIEVĒRŠANA ŠAI PROBLĒMAI.
No: Aija Veldre Beldavs <beldavsa@indiana.edu>
Datums: 2006.22.7 10:01
AB:
< Visvairāk ž
ēl ka tik daudz enerģijas tiek iztērētas muļķīgās emociju izpausmēs, kas tiešām atņerm uzmanību no īsteni postoša ļaunuma mūsu valstī.>piekrītu. iespējams pat -tīšs veids- kā novērst uzmanību no Latvijai patiešām kritiski apdraudošām problēmām. Latvijas ienaidnieki atraduši perfektu -diversiju,- veidu kā sašķelt tautu. turklāt nomelnot i nacionālistus i kristīgos kurjus varētu sagaidīt kā pretojoties padomiskam. ar šo gājienu samesti kopā ar krievu nacionālboševikiem.
homofobijai ir tik stipra korelācija ar izglītības ierobežojumiem, ka to izmanto par rasisma pazīmi. homofobi tiek uzskatīti kā tumši, māņticīgi, ne visai inteliģenti.
homofobija ir arī saistīta ar daļēji apspiestu uzskatu, ka vīrieši ir pārāki par sievietēm, ka vīrietim "atvietot" sievieti kā "pasīvam" partnerim ar otru vīrieti ir sevi pazemot kā līdzīgu sievietei. (to starp citu apliecina, ka būt aktīvam partnerim, vai izvarot vīrieti nav pazemojoši, kā arī, ka lesbisms bieži
homofobiskās sabiedrībās netiek uzskatīts par pietiekoši nopietnu lai uztraukties.
aija
No: Richard Spuris <rikards37@sbcglobal.net>
Datums: 2006.22.7 11:09
AB:
< Nesaprotu, kas tur ir melns?>
Melns ir milzu naids kas parādās rakstos un darbībā. Ļaunākais - tas nevēršas pret nopietnām šodienas Latvijas problēmām, un valsts apzadzējiem, bet citādiem cilvēkiem, kuru problēmas retais cenšas izprast, jo naids ir akls.
< P.S. PĀRLIEKU SLIMĪGA UZMANĪBAS PIEVĒRŠANA ŠAI PROBLĒMAI.>
Pareizi - ja cilvēki, savu neizpratni apzinoties, šai problēmai vienkārši pagriestu muguru, tā pagaistu tāpat kā tā pagaisuse pārējā kulturālajā pasaulē. Bet daļa ir ar mieru pat iet kopā ar šodienas Krieviju, kaut tikai ar pūļa spēku pierādītu savu "taisnību". Šo slimību var attaisnot vienīgi ar pagātnes dzīvi aiz žoga. Ričs.
No: Janis - <idoc1_2006@hotmail.com>
Datums: 2006.22.7 13:25
Richs:
< Melns ir milzu naids kas parādās rakstos un darbībā.>
Vārds "milzu" pirmajā teikumā ir milzu pārspīlējums.
Rakstos -precīzāk komentāros pie rakstiem - nav pat vērts apspriest, jo iens centigs cilvvēks var uzražot vismaz 60 stundā, ja cenšas ielikt kādu domu un 120 - ja necenšas. Daļas komentāru nebūtu, ja portālos un mainstream media tiktu adekvāti pārstāvēts pretpraidistu viedoklis. Pašlaik ir tā, ka mazākuma/vairākuma viedoklis ir pārstāvēts ārkārtīgi disproporcionāli -- vienīgais medijs, kas man piējams un kur viedokļi kaut cik atspoguļo "ielas" noskaņojumus ir Lemberga NRA.
Darbos - kopumā arestēti esot apmēram 11 cilvēki, pret vienu ierosinats kriminalprocess. Bez komentariem, ka saka - katrā tādā uzskatu sadursmē ir cilvēki , kas iziet ārpus likuma novilktās līnijas. Protams, ka, tāpāt kā pagājušogad, sagaidāms ir, ka tie, kas finansē "gejlietas", taisa politiku, ES, Sorosa un citas naudiņas to darot, šo pierakstīs visai sabiedrībai. Būs vēl massivāks moralizējošas propagandas spiediens, tiks simetiem reižu uzsvērti himēriskie "Latvijas tēls," "Latvijas interses", "šausmas, ko par mums domās Eiropā", cilvēkus centīsies pazemot, piedēvējot vienu vienīgu motivāciju - naidu, piedēvējot padomiskumu, krieviskumu -- Latvijas valsts PR galva
Ojārs Kalniņš jau parādīja ceļu. Vienīgi, šie cilvēki neņem vērā, ka tādā veidā tie diskriditē jau tā ne visai cienīto ES, un kādreiz leilai daļai šie "argumenti' peigriezīsies--cilvēki sāks domāt: "kas, maniem uzskatiem šai savienībāa nav nozīmes; man būsr tikai jāpieņem viss, ko sveši kungi un kundzes bāž rīklē--ieskaitot visādu riebeklību popularizēšana--es nedrīkstu nedz mēģināt tai kaut ko mainīt, nedz arī saglabāt to, ko uzskatu par pareizu vai vērtību es?"
Tā ka nevajag par "svarīgākajiem" un mazsvarīgākajiem jautājumiem--tikt vaļā no sorosītiem un citiem "starpniekiem" starp cilvēkiem un "demokrātiju" un viņu moralizējošajiem priekšrakstiem arī ir svarīgi. Kategoriski iestāties par to, ko uzskata par pareizu ir daļa no šī vaļā tikšanas procesa--par to, lai tiktu uzturēta likuma vara un kārtība, atbildība prasāma no valdības.
No: 2G Listes <2g.listes@gmail.com>
Datums: 2006.22.7 13:46
Bet vispār es esmu ļoti sarūgtināts par to, ka Rīgas centrā jau otro gadu pēc kārtas kaut kas tāds var notikt. Un domāju, ka nav nepamatoti runāt par "milzu naidu" - pats gājiens tika atcelts, un vēršanās pret minoritāšu pārstāvjiem pēc viņu sapulcēm liek bažīties par to, ka anti-praidisti vēršas nevis pret "slikta dzīvesveida propagandu" praida izskatā, bet gan pret pēc seksuālās orientācijas atšķirīgajiem cilvēkiem kā tādiem. Un tas jau var būt ļoti bīstami.
Tāpat mani sarūgtina policijas bezdarbība, arī jau otro gadu pēc kārtas, un ne tikai praidu gadījumā. Domāju, ka masīva spēka pielietošana šajā gadījumā, īpaši šodien, būtu attaisnojama.
Vēl mani izbrīna LTV attieksme - kaut arī reportāzja par praidu izskatās, ka būs diezgan plaša, tā ir 15 minūtes pēc Panorāmas sākuma.
2G
No: Jānis Grigals <jg@sveiks.lv>
Datums: 2006.22.7 15:42
Richs:
< Visvair
āk žēl ka tik daudz enerģijas tiek iztērētas muļķīgās emociju izpausmēs...>Homoseksuālisma slavinātāji dabūja to, ko paši bija izsaukuši. Pamatā tā bija spēja cilvēku atbilde uz bezkaunīgo dezinformāciju saucot netikumu par lepnumu. Tik bezkaunīgu publisku muldēšanu un ņirgāšanos par tikumību cilvēki nevar pieciest. Iecietība pret noziegumu ir nodevība pret cilvēci. Dezinformācija ir noziegums. Un te nav ko meklēt, kas finansēja pretpraida darbības! Kas savulaik finansēja barikādes?
--
Jānis Grigals
No: 2G Listes <2g.listes@gmail.com>
Datums: 2006.22.7 15:45
< Homoseksu
ālisma slavinātāji dabūja to, ko paši bija izsaukuši. Pamatā tā bija spēja cilvēku atbilde uz bezkaunīgo dezinformāciju saucot netikumu par lepnumu. Tik bezkaunīgu publisku muldēšanu un ņirgāšanos par tikumību cilvēki nevar pieciest.>Hmm, un mētāšanās ar sūdiem mūsdienās ir tikums, ar ko jālepojas? Savādi.
2G
No: Janis LV <janislv2@yahoo.fr>
Datums: 2006.23.7 01:58
Jānis Grigals:
< Homoseksuālisma slavinātāji dabūja to, ko paši bija izsaukuši.>
Ko lai saka... Savu tikumību daudzi demonstrēja, kakājot maisiņā un nēsajot izkārnījumus sev līdz, kamēr pienāk piemērots brīdis ar to sviest kādam. Vai varbūt nodarbojās ar fekāliju harvesting publiskajās tualetēs? Rīgā taču ne visai daudz tādas ir atlikušas. Kaut ko pretīgāku iedomāties ir grūti. Arī savu cieņu pret dienišķo maizi daudzi izrādīja, apmētājot savus līdzcilvēkus un pilsētas viesus ar olām. Vārdu sakot, bija iespēja vērot un dzirdēt visai zemiskas darbības un aicinājumus, kas tomēr kaut kā nesaskan ar aicinājumiem uz tikumību. Vai varbūt tie tomēr bija aicinājumi uz vardarbību?
jlv
No: Aija Veldre Beldavs <beldavsa@indiana.edu>
Datums: 2006.23.7 08:03
AB:
< Nesaprotu, kas tur ir melns? Neviens neiebilst pret sex minoritātēm, iebilst pret orientācijas eksponēšanu. Pagājušais gads jau rādīja, ka nevajag izrādīt savu sex orientāciju, šogad to vērā neņem... Paši tak zināja, ko dara, kāds tamn var būt būtu rezultāts.>
vēršanās ir pret pašiem cilvēkiem, ij pret viņu tiesībām piedalīties miermīlīgā, likumīgā gājienā. turklāt rupjā, pazemojošā veidā kas protams norāda uz šo pašu nepiekritēju zemiskumu.
tas ir nebūtiski attiecoties uz tiesībām vai vairākumam viņu viedoklis, orientācija, vai izteiksme ir estētiska vai tikumīga. būtiskais jautājums ir vai viņiem ir vai nav tiesība pēc likuma piedalīties gājienā. kādā veidā piedalīties gājienā var noteikt ar likumu bet tas jātiecas uz visiem, nevis tikai šo vienu kopienu. piemēram ļoti parasti nepieļauj demonstrēt kailiem pat nūdistiem.
aija
No: Aija Veldre Beldavs <beldavsa@indiana.edu>
Datums: 2006.23.7 08:14
Jānis Grigals:
< Homoseksuālisma slavinātāji dabūja to, ko paši bija izsaukuši.>
kurjš nosaka visiem kas ir tikums vai netikums? to var darīt atsevišķa kopiena vai ticība kurjā (cerams brīvprātīgi) piederi, bet valsts pārstāv visus, tai ir atbildība noteikt kas ir likumīgs vai nelikumīgs.
dezinformācija nav atšķirīgs viedoklis bet ir tīša patiesības sagrozīšana. parasti dezinformāts pats ciniski zin, ka izplata melus.
vēlreiz, JāniG, homoseksualitāte nav noziegums pēc Latvijas vai ES likumiem. tā tad homoseksualiem ir izteiksmes tiesības līdzīgas kā citiem tik lielā mērā cik tie nepārkāpj citus likumus kas attiecās uz visiem.
ja tu uzskati, ka homoseksualitāte ir netikums, noziegums, vai dezinformācija, tev ir tiesības uz savu viedokli, bet arī tu to drīksti izteikt likuma ietvarā fiziski neuzbrūkot otram. arī kā saka iespaido kā to uztvers (sekas princips). tie kas apmētā citus ar izkārnījumiem izrāda savu zemiskumu, nevis to pret kā demonstrē.
aija
No: Jānis Grigals <jg@sveiks.lv>
Datums: 2006.23.7 17:39
Aija:
< kurjš nosaka visiem kas ir tikums vai netikums? ... tie kas apm
ētā citus ar izkārnījumiem izrāda savu zemiskumu, nevis to pret kā demonstrē.>Manā uzvedībā ticībai nav nekādas nozīmes. Katrs var ticēt kam grib, nozīme ir tikai patiesībai. Ticība ir netikums, reizēm pilnīgi cilvēku sakropļojošs. Varētu pat apskatīt homoseksuālisma un ticības kopīgās netikumiskās iezīmes. Ticība nereti tiek izmantota savas uzvedības attaisnošanai. Baznīcas un valsts vismaz netieši atbalsta šo viltus morāli, kur nepamatota ticība ir attaisnojums.
Pietiek tikai noticēt, un tu būsi debesīs. Pietiek tikai noticēt, ka "krievvalodīgajam" iedzīvotājam ir tiesības pretendēt uz krievu valodu kā valsts valodu Latvijā un tādas tiesības uzradīsies. Pietiek tikai noticēt, ka homoseksuālismam nav ne vainas un tāds tas kļūs. Pietiek tikai noticēt, ka čurāšana gultā ir slavējama un tāda tā kļūs. Atkārtošu vēlreiz to anekdoti:
Pirmais: Vai pēc psihologa apmeklējuma tu vairāk neciet no slapināšanas gultā?
Otrais: Tagad neciešu, tagad es ar to lepojos.
Nu lai viņi lepojas ar ko grib. Nevaru viņus izmainīt. Man gan ir pamats domāt, ka bēgšana no sāpēm (tāpat kā dzīšanās pēc laimes) ir pašnāvība. Jūtām ir jābūt savā vietā. Jūtas nav mērķis, jūtas ir līdzeklis. Sajaukt to ir kaitīgi. Ja nejutiīsi sāpes, vienmēr paliksi ar savām kļūdām.
Tas, ka cilvēka brīvās gribas neaizskaramības dēļ ir bīstami ietekmēt viņa nepamatoto ticību, nenozīmē, ka drīkst pieļaut viņa murgu publisku sludināšanu. Cilvēki mācās no apkārtnes. Sabiedrība ir autoritāte, kuras viedoklis tiek pieņemts par patiesu. It sevišķi jauniešiem, kamēr izveidojas spēja veidot patsāvīgus uzskatus. Šī iemesla dēļ valsts nedrīkst legalizēt aplamu uzskatu slavināšanu. Kā piemērs, kur valsts cenšas ierobešot nepamatotas ticības slavināšanu ir mantoto reliģiju atdalīšana no valsts un skolas. Otrs piemērs būtu alkohola reklāmas ierobežošana un narkotiku reklāmas aizliegums. Kā piemērs, kur ticība legalizē pretlikumīgu uzvedību, ir "mācītāju partijas" panāktais pretkonstitucionālais likuma grozījums, kur par valsts naudu skolās tiek pasniegta ticības mācība.
Vai praids būtu dezinformācija? Jā, gan no valsts puses, ja tā to būtu pieļāvusi, gan no to organizatoru puses. Netikuma saukšana par lepnumu ir nepatiesa. Praidisti savu nepamatoto ticību nevar izmantot par attaisnojumu. Valsts to pieļaujot izsaka savu piekrišanu. Neviens savu nepamatoto ticību nevar izmantot kā uzvedības attaisnojumu, diemžēl ir nācies ciest no cilvēkiem, kuri to dara. Praidisti cenšas izvairīties no sāpēm, ko rada netikuma apziņa. Ja tas viņiem izdotos, viņi vēl vairāk zaudētu līdzsvaru un dzīvas uztveres spēju. Lai mazinātu dvēseles mokas un nebūtu jāattīstās praidisti grib rast atbalstu apkārtējos, lai viņu nepamatoto ticību pieņemtu arī apkārtējie.
To, kas ir netikums, nenosaka mana ticība. To nenosaka akadēmiķi. To nosaka dzīve, cilvēka būtība, patiesība. Tikums ir tad, kad cilvēks tiek uz priekšu sapratnē, prasmē, dzīves piepildījumā. Tā pat kā viss cilvēces spēks, arī tikums balstās garīgumā. Tas, ka cilvēks nespēj attīstīt dzīmummīlestību, neapšaubāmi ir netikums kā jebkura nespēja atbilstoši dabas likumiem vadīt dzīvi. Jauno laiku latviešu valodā šis netikumības jēdziens pat ir stipri aizēnojis citus netikumības veidus.
Nespēju pat īsti stādīties priekšā, kā var homoseksuālismā nesaskatīt netikumību. Protams, cilvēks var neskatīties un ticēt visam kam. Jeb arī Tu, Aija, tici, ka cilvēks vispār nav spējīgs kaut ko novērtēt? Kādu pierādījumu netikumībai Tu gribi? Vai nepietiek ar to, ka homoseksuālisms izspiež sajūtas, kas nodrošina cilvēka tikumību - panākumus dzīvības uzturēšanā. Jā, homoseksuālisms nav noziegums, tas ir tikai netikums, bet tas ir pietiekoši, lai aizliegtu to publliski saukt par "lepnumu". Jebšu vajadzētu arī atļaut atļaut uz afišu stabiem lipināt vilinošus plakātus izmēģināt homoseksuāļu klubu asās izjūtas? Kā Tu domā, Aija? Un narkotiku asās izjūtas?
Nekriminālais homoseksuālisms tomēr statistiski varētu būt mazākumā. Man dzīvē ir nācies sastapties ar diviem homoseksuālistiem. Viens man, jaunam čalim, stāstīja, ka šim esot labas grāmatas par programmēšanu un laba mašīna ar ko pavizināties. Es par tādiem homoseksuālistiem tad neko vēl nebiju dzirdējis, bet kad viņš man iekoda ausī, nācās pielietot fizisku spēku, un, neskatoties uz to, ka viņš bija vīrietis augstākajā spēka briedumā, tika izlikts aiz durvīm. Lai gan tas bija PSRS laiks, kad homoseksuālistus vajāja, lai atbrīvotos no viņa uzbāzībām, nācās iesaistīt darbavietu. Bija diezgan liels ļembasts. Kā izteicās zinošāki, šis izskatījās pēc čekas savervēta ziņotāja. Šeit man palīdzēja tas, ka homoseksuālists, lai arī augumā lielāks, izrādījas fiziski mazspēcīgs. Kad biju apjēdzis šādu cilvēku esamību, sapratu ka bērnībā biju izjutis vēl vienu homoseksuālistu - katoļu mācītāju. Nezinu, kas šo atturēja iet līdz galam, varbūt cietuma redzējums, varbūt kaut kāds blakusapstāklis, bet arī toreiz man paveicās.
Jānis Grigals
No: Indulis Gleske <iugleske@ttlc.net>
Datums: 2006.23.7 20:58
Aija:
<snip>
<homofobijai ir tik stipra korelācija ar izglītības ierobežojumiem, ka to izmanto par rasisma pazīmi. homofobi tiek uzskatīti kā tumši, māņticīgi, ne visai inteliģenti.>
Toties homoseksuālie var rādīt labu paraugu as publiskām plikas pakaļas rādīšanām. Pilnīgi saprotu.
< homofobija ir arī saistīta ar daļēji apspiestu uzskatu, ka vīrieši ir pārāki par sievietēm...>
Aija, vai Tu vienmēr tici, ko raksti? Vai arī pati mēģini saprast?
Indulis Gleske
Ar ierobezjotu izglītību
No: Aija Veldre Beldavs <beldavsa@indiana.edu>
Datums: 2006.24.7 11:42
šķiet policisti šoreiz neizturēja pienākuma pārbaudījumu. nespēja &/vai negribēja aizsargāt pret saniknotu pūli kas bija viņu uzdevums. par to raksta Eiropā, visur. tie kas neuztraucās, vai pat priecājās, varbūt piedzīvos, ka arī viņiem pienāks reize kad nesargās. jebkurjš cilvēks var nokļūt apstākļos kur ir minoritāte. šādos apstākļos latvieši paši bijuši pat bieži. demokrātija nav kā te daži gveldz, vairākumam uzspiežot savu gribu mazākumā, bet mazākuma aizsardzība, tiesība uz savu viedokli. tie kas aizstāv uzbrukumu likumīgai demonstrācijai tiek Latvijas ienaidnieku izmantoti. tieši par šādu savstarpēju naidu, īpaši no kristīgiem kas parāda savu dziļo neiecietību, vai nacionālistiem kas piebilda stereotipus par nacionālismu kā naida kurēju, ienaidnieki var tikai priecāties.
aija
No: aabele@sveiks.lv <aabele@sveiks.lv>
Datums: 2006.24.7 12:09
Aija:
< demokr
ātija nav kā te daži gveldz...>Esmu priecīga, ka mans Dāvis nedzīvo Spānijā, kur veči viņu likumīgi varētu izmantot savām seksuālajām iegribām. Bet, kas zin, to lezbieti Lindu jau ceļ prezidentes godā, pienāks laiks, kad veči arī te varēs izmantot 12 gadīgus bērnus. Nīderlandē pederasti dibinot savu politisko partiju, tiecoties pēc varas. Padod velnam tikai mazo pirkstiņu! Guļamistabā lai katrs dara, ko grib. Bet ļaut slavināt šādas lietas, nu, piedodiet...
Ausma
P.S. Kāpēc ārzemju latviešu vidū ir tik daudz lezbiešu un homoseksuāļu?
No: Uldis Liepkalns <uldis@parks.lv>
Datums: 2006.24.7 12:09
Ja vairākums uzspiezj savu gribu mazākumam, tā IR demokrātija. Ja mazākums uztiepj savu gribu un izdarības vairākumam, neraugoties uz vairākuma kategoriskajiem protesties, tā nav demokrātija, bet gan pedokrātija. Tiesības uz viedokli mazākumam ir un tās neviens neapstrīd. Taču ja vairākums negrib redzēt gultā kakāšanas entuziastu "viedokli" lepojašanās gājienu izskatā, arī vairākumam ir savas tiesības, tad mazākumam jāstāv pie ratiem. Un praids NAV viedokļa paušana, bet agresīva un uzbrūkoša pederastijas propoganda.
tie kas aizstāv uzbrukumu likumīgai demonstrācijai tiek Latvijas ienaidnieku izmantoti. tieši par šādu savstarpēju naidu, īpaši no kristīgiem kas parāda savu dziļo neiecietību, vai nacionālistiem kas piebilda stereotipus par nacionālismu kā naida kurēju, ienaidnieki var tikai priecāties.
Tiešām priecājos.
Lai Jums adekvāta diena :)
Uldis
No: Indulis Gleske <iugleske@ttlc.net>
Datums: 2006.24.7 14:54
Ausma tā:
< ......P.S. Kāpēc ārzemju latviešu vidū ir tik daudz lezbiešu un homoseksuāļu?>
Kā Tu zini?
Indulis Gleske
No: Uldis Liepkalns <uldis@parks.lv>
Datums: 2006.24.7 15:04
Palasi "Dienu", viņi visi tur uzstājas. Tik nevienam normālas orientācijas cilvēkam vārds netiek dots - lai radītu iespaidu, ka visi atbalsta zilos un neviens- antipraidistus. Kas, maigi izsakoties, ne tuvu tā nav - jo nu visi, kas vēlējās pateikt ko labu par pederastu tiesībām, visos iespējamajos Latvijas mēdijos to jau ir izdarījuši. Domāju, ka tagad viņus var arī saskaitīt precīzai statistikai- nedomāju, ka kaut viens gultā kakātāju fans būtu palicis neizteicies.
Lai Jums adekvāta diena :)
Uldis
No: Juris Zagarins <juris.zagarins@gmail.com>
Datums: 2006.24.7 15:08
Sveiki!
Ausmas Tante bezkaunīgi pauda savu seksuālo orientāciju ij publikas priekšā karināja savus seksuālos atribūtus tā:
< Esmu priecīga, ka mans Dāvis nedzīvo Spānijā, kur veči viņu likumīgi varētu izmantot savām seksuālajām iegribām.>
Ausmas Tant, tik pat labi Tu varētu priecāties, ka Tavs Dāvis dzīvo tur, kur dzīvo Uldis Adekvātais jeb Gultā Kakātājs kur viņš pēc iegribas likumīgi var kakāt Tava Dāvja gultā.
< Kāpēc ārzemju latviešu vidū ir tik daudz lezbiešu un homoseksuāļu?>
Kāpēc iekšzemes latviešu vidū ir tik daudz gultā kakātāju?
Žagariņa Kungs
==Tas priecē...=
/Uldis Adekvātais jeb Gultā Kakātājs/
No: aabele@sveiks.lv <aabele@sveiks.lv>
Datums: 2006.24.7 16:16
Lūdzu, Žagariņa Kungs, atslēdzieties no Sveika uz vienu mēnesi! Cerams, tas būs pietiekami ilgs laiks pārdomām par to, vai apsaukāšanās ir tas labākais arguments no inteliģenta cilvēka.
Ausma
No: Juris Zagarins <juris.zagarins@gmail.com>
Datums: 2006.24.7 16:29
Sveiki!
Ausmas Tante mani lūdza atslēgties uz vienu mēnesi:
< Lūdzu, Žagariņa Kungs, atslēdzieties no Sveika uz vienu mēnesi!>
Nē, Ausmas Tante! Neatslēgšos vis. Turpretī turpināšu gan laipni lūgt Tevi atslēgties uz trīs mēnešiem, minimums, lai pārdomātu savas seksuālās orientācijas bezkaunīgo reklamēšanu ij savu seksuālo atribūtu publikas priekšā nemitīgo karināšanu.
Žagariņa Kungs
==Esmu priecīga, ka mans Dāvis nedzīvo Spānijā...==
/Ausmas Tante/
==Ja vairākums uzspiezj savu gribu mazākumam, tā IR demokrātija.==
/Gultā Kakātājs/
No: Indulis Gleske <iugleske@ttlc.net>
Datums: 2006.24.7 16:42
Ausma tā:
< Lūdzu, Žagariņa Kungs, atslēdzieties no Sveika uz vienu mēnesi!>
Vai Tu domā ar vienu mēnesi pietiks? Un kur Tu uzzināji ka viņš ir inteliģents? Viņš to mēģina slēpt.
Indulis Gleske
No: Richard Spuris <rikards37@sbcglobal.net>
Datums: 2006.24.7 17:30
Ausma wrote:
< P.S. Kāpēc ārzemju latviešu vidū ir tik daudz lezbiešu un homoseksuāļu?>
Vai nepalidzēsi man saprast kur Tu ņēmi šīs ziņas? Un kāds ir % salīdzinot ar citām grupām? Citādi ir bažas ka Tevis sacītajam ir mazs sakars ar patiesību. Ričs.
No: V.B. Gailitis C.E.T. <gailitis@ca.inter.net>
Datums: 2006.24.7 17:53
Sveiki,
Vairakas aptaujas un izmeklešana pedejos gados ir atklajusi ka visplašak apdzivotos rajonos kur dzivo, klaiga un proteste šie cilveciņi, to skaits nepienak pat pie 3% no visas sabiedribas. To demonstrešana un parades uz ielam liek domat ka viņu ir daudz vairak! Protams viņu aizstavji meiģina pavairot šadu iespadu un desinformaciju.
Vilis G. <'))))><
No: Indulis Gleske <iugleske@ttlc.net>
Datums: 2006.24.7 22:31
Uldis man paskaidro:
< Palasi "Dienu", viņi visi tur uzstājas. Tik nevienam normālas orientācijas cilvēkam vārds netiek dots - lai radītu iespaidu, ka visi atbalsta zilos un neviens - antipraidistus.>
Paldies. Nu jā, es "Dienu" nelasu, izņemot ja Sveikā kas parādās. Varētu teikt ka lielā tiesa ko zinu par notikumiem Latvijā nāk caur Sveiku. Nozjēlojama situācija, jo jālasa starp rindām un caur aizspriedumu filtriem. Tāpēc man viegli pārprast.
Bet par tiem praidistiem vai praiduļiem vai kā viņus sauc - izklausās ka rīkoja kādu dievkalpojumu, un teicās rīkot kādu gājienu, kur varētu publiski izrādīt savu lepnību par to ka viņi dara ko viņi dara. Tad kādi krievi demonstrēja pret viņiem, lai apmelnotu Latvijas tēlu visai pro-homoseksuālistu noskaņotā ES.
Un vēl izrādās ka lielā daļa letiņu plašajā pasaulē ir homoseksuāli. Tas man ir par pārsteigumu, es pats tikai vienu pazinu.
Novēlu Latvijai labas sekas mēģināt ierobezjot h-s iespaidu, bet ja ASV ir piemērs, kā tā lieta iet, tad jau tik viegli nebūs. Šeit jau skolās (neatceros kurā štatā) liek mācības grāmatas pārakstītas lai uzsver vēsturisku cilvēku orientāciju. Ir svarīgi zināt vai kāds zinātnieks arri bija h-s, vai kāda rakstniece bija lesbiete. Protams, tā kā pamatskolas izglītība jau ASV iet podā, nav brīnums ka jāmeklē kas jauns kas kidu uzmanību saistītu.
Ar vārdu sakot, visa demonstrēšana par un pret, plikas pakaļas un kas viss, ir samērā redzama lieta, bet kad sāks vērst iespaidu pret skolām, tad būs tā lieta daudz bīstamāka.
Indulis Gleske
No: aabele@sveiks.lv <aabele@sveiks.lv>
Datums: 2006.25.7 01:49
Richs:
<Vai nepalidz
ēsi man saprast kur Tu ņēmi šīs ziņas?>Ja atskaita dažus mācītājus, tad visi lielie cīnītāji par seksuālo minoritāšu tiesībām ir tikai ārzemnieki, vairums ārzemju latvieši. Tas liek domāt, ka šo minoritāšu ārzemju latviešu vidū ir ārkārtīgi daudz. Pastāv gan arī otra iespēja - par šo propagandu tiek dāsni samaksāts un mūsu tautieši šajā gadījumā pilda tikai t.s "Trojas zirga" lomu.
Ausma
No: Janis LV <janislv2@yahoo.fr>
Datums: 2006.25.7 02:03
Ausma:
< Esmu priecīga, ka mans Dāvis nedzīvo Spānijā, kur veči viņu likumīgi varētu izmantot savām seksuālajām iegribām. ... P.S. Kāpēc ārzemju latviešu vidū ir tik daudz lezbiešu un homoseksuāļu?>
Ārzemju latviešu vidū, mīļā Ausma, ir tieši tik pat daudz lezbiešu un homoseksuāļu kā Latvijas latviešu vidū, un Spānijā, Ausma, arī daudzās citās zemēs, pieauguši cilvēki ir tiesīgi lemt par to kādā veidā un ar ko tie dibinās savas privātas un juridiskas attiecības. Tavs Dāvis nevienam tur nav vajadzīgs, piedod, bet negribēju aizskart Tavu patmīlību. Bērnu (un ne tikai) seksuāla izmantošana vai aizskaršana visās Eiropas zemēs ir krimināli bargi sodāma rīcība. Taču šeit Latvijā laikam mongoļi-tatāru, kuriem izvarošana un savu izkārnījumu atstāšana ir sava veida pārākuma apliecinājums, pēcteči ir tiktāl ietekmējuši apziņu, ka ļaudis nespēj izprast to, ka bez anālas kopošanās ir iespējami vēl citi attiecību veidi, to lieliski varēja demonstrēja plakatiņi un krekliņi ar uzrakstiem Nopirde. Man liekas dziļi aizskaroši apspriest citu [pieaugušu] cilvēku savstarpēju seksuālo praksi vai tehniku... klāt gan nebiju, bet man šķiet, ka savos pasākumos draudzības dienu organizētaji par to runāja vismazāk un ar seksu kā tādu nodarbojās savās guļamistabās un savā intimitātē...
jlv
No: Janis LV <janislv2@yahoo.fr>
Datums: 2006.25.7 03:17
Ausma:
< Ja atskaita dažus m
ācītājus, tad visi lielie cīnītāji par seksuālo minoritāšu tiesībām ir tikai ārzemnieki, vairums ārzemju latvieši. Tas liek domāt, ka šo minoritāšu ārzemju latviešu vidū ir ārkārtīgi daudz. Pastāv gan arī otra iespēja - par šo propagandu tiek dāsni samaksāts un mūsu tautieši šajā gadījumā pilda tikai t.s "Trojas zirga" lomu.>Ausma, ārzemnieki ir pieraduši pie leģitīmas vienlīdzīgas attieksmes, viņi apzinās, ka neviens nav tiesīgs viņus publiski nozākāt vai diskriminēt, atsakot darbu vai izsakot draudus, kas, cik varu vērot, ir ierasta parādība Latvijā. Savu tiesību apzināšanās [propaganda izklausās ar diezgan negatīvu nokrāsu] ir apsveicama, un es ceru, ka arī Latvijā vīrieši un sievietes aizvien vairāk sāks vērsties pret tādiem darba devējiem, kuri atļaujas aizskarošas piezīmes un darbības. Un vēl, ārzemnieki apzinās, ka personas, kas ir izteikušas draudus, aicinājumus uz vardarbību vai aizskārumus, par šādām darbībām tiek sauktas pie atbildības noteiktā kārtībā. Man no sirds žēl, ka dažam sveikotājam seksa partneris ir piekakājis gultu, palagus vajag izmazgāt un arī sekot tam, ko savā gultā laiž.
jlv
No: Richard Spuris <rikards37@sbcglobal.net>
Datums: 2006.25.7 08:42
Ausma:
< Ja atskaita dažus m
ācītājus, tad visi lielie cīnītāji par seksuālo minoritāšu tiesībām ir tikai ārzemnieki, vairums ārzemju latvieši...>Aizdomas apstiprinās - Tavs apgalvojums par daudzajiem homoseksuāļiem ārzemju latviešu vidū nav balstīts zināmos faktos, bet vienīgi personīgā uzskatā par dzīves notikumiem. Šajā uzskatā, kad cilvēki palīdz un atbalsta kādu noteiktu grupu, Tev var būt tikai divi skaidrojumi.
1. Vai nu viņu vidū
daudz tieši tādi paši cilvēki kā
aizstāvamajā grupā, vai
2. viņiem par to aizstāvību
tiek samaksāts.
Nebūtu gan domājis ka arī Tu esi tik izteikta pagātnes pieredzes lieciniece. (Patiesībā neticu vēl tagad, jo ļoti labi zinu ka arī Latvijā, par spīti pagātnes audzināšanai, ir pašaizliedzīgi, izpalīdzīgi, līdzcilvēkus atbalstoši cilvēki.)
Grūti tikai saprast kā vēl tagad, kur ārzemju latvieši pašaizliedzīgi palīdzējuši visdažādākos veidos Latvijas cilvēkiem atgriezties cilvēcīgākā pasaulē kā tas bijis jāpiedzīvo pagātnē, ka vēl šodien nāk šādi apgalvojumi no visumā vieda cilvēka kādu mēs Tevi esam iepazinuši...
Rietumu pasaulē esam mācīti, ka cilvēks vēl vienmēr ir cilvēks ar visām sevī slēptajām vienreizējām vērtībām pat tad ja daba jeb dzīves notikumi viņu ir apdalījuši. Diez' vai zināsi ka šejienes skolās bieži zināmi gadījumi kad klasēs kopā liek mācīties ar dažiem "citādiem" (smagas slimības, iedzimtības vai citādi cietušiem) bērniem. Tā tiekam pieradināti saprast ka visi cilvēki nav un nevar būt 100% vienādi un arī citādajiem ir tādas pašas cilvēka tiesības kā ikvienam pilnvērtīgajam.
Bez tam - būsi taču lasījuse ka Anglijā dzīvo cilvēks - ģēnijs, kurš spēja sevi attīstīt un tagad cilvēcei tik daudz dot ar savu pārāko inteliģenci, tikai tādēļ, ka arī viņš tiek uzskatīts par cilvēku ar tādām pašām tiesībām kā viņa līdzcilvēki, kaut gan viņš ir vairākkārtīgs fizisks kroplis, šī vārda visbrutālākajā nozīmē. Pēc "melnās sestdienas" notikumiem Rīgā var spriest - Latvijā viņam šīs iespējas nebūtu.
Spēja ieklausīties un izprast līdzcilvēku taču esot cilvēka dievišķā daļa, ne tā? Ričs.
No: tas_pats <tas.pats@sveiks.lv>
Datums: 2006.25.7 09:46
Es te lasu jūsu pārspriedumus un spriedumus, bet man tas viss disonē ar realitāti. Man bija tas prieks nebūt pagājušo nedēļas nogali Rīgā un es maz pievērsu uzmanību masu mēdijiem. Tagad ieskatoties faktos, es secinu sekojošo:
Divi īpašu vajadzību klubi sava starpā konfliktē, par pagajušā gada notikumiem, kad viens no īpašo vajadzību klubiem, piekakajā otra kluba dievnamu.
Arī šogad runa neiet par attieksmi pret pederastiem jebšu vīrmīļiem un sievmīlēm, bet gan par baznīcas sakrametiem - laulību, grēku utt! Sabiedrībai lielā mēra šie sakramenti ir vienaldzīgi tikpat lielā mēra cik pati baznīca.
Kamdēļ šī burtiski privātā "speciāļo interešu klubu" lietā ieņem tik lielu ievērību, ka pat nomāc Lemberga skandalu, es nemaz nerunāju par citām daudz būtiskākkām lietām - kaut vai Šengenas līguma pievienošanas naudas izsaimniekošanu?
Kauns visiem, kas piedalās šai cirkā - kas nespēj valdīt savas emocijas un klausīt savam prātam.ieņemt konstruktīvu nostāju, bet pēkšķ, kā jau paraduši, kad skatās savus meksikāņu seriālus. Kauns par tiem "brīvo profesiju parstāvjiem", kas sacer skribenītes, tā vietā lai atvērtu tautai acis uz patiešām problēmam - uz nabadzību, uz izmisumu, - vai Latvijā trūkst reālu problēmu???
Protams, aizdiķa ļaudīm, jau ar ērti, jo beidzot mēs varam spriest par vienu un to pašu, sīkās mušas massu mēdiju fokusēto zilonīti! Ja jūs gribāt kādu dupsēt, vai nodarboeties ar viendzimuma dzimumattiecībām, - Latvija ir īstā vieta, kur nevienam tas neinteresē! Tas ko mēs lasām mēdijos nav nekas cits "izdaiļots" analogs, kā kinologu plēšanās ar kaķu mīlētājiem, kurš dzīvnieks ir cilvēķam nozīmīgāks, bet neviens suns vai kaķis šai strīdā necietīs, jo mūsu jūtas pret viņiem jau nemainīsies.
Es ceru, ka nevienam nav jāskaidro, kam šīs zemiskās kaislības ir nepieciešamas (vai ja nav skaidrs, varam par to apsriesties!) un nākotnē atturēsieties no šādu provokāciju izmantošanas , savu zemāko džīnu apmierināsanai...
Ar cieņu ...
No: George Viksnins <viksning@georgetown.edu>
Datums: 2006.25.7 11:47
Sveiks sveikotāji!
Runājot par kaķu mīlētājiem un zemiskām kaislībām, lūdzu uzmaniet savus kajkus, ja tie gadījumā tiek Žagariņa kungam tuvumā... Sen atpakaļ universitātē bija garas un plašas debates par to, vai būtu derīgi atļaut homiski domātājiem savu klubu, ar universitātes budžeta atbalstu. Es ieminējos, ka man ir pilnīgi vienalga, ko citi dara labierīcībās aiz aizslēgtām durvīm vai arī savā guļamistabā -- lai bāž viens otram kur no gadās -- bet uzdot to kā atsevišķu nodarbību -- līdzīgi, teiksim, šaha klubam -- likās drusku par daudz. Kad es tā ieminējos pie bridza galda, viens Harvardā izglītots vecpuisis man gan aizrādītja -- "Nu ar to tas taču pietiek" (George, that's quite enough of that!). Kolēgas gardi nosmējās...
Juronkulis
No: Juris Zagarins <juris.zagarins@gmail.com>
Datums: 2006.25.7 13:19
Sveiki!
Profesors Dakteris Juronkuli$ta, paņēmis atpūtu no lielas N.Čomska zubrīšanas, mums sekojošo joku izstāstīja:
< Sen atpakaļ universitātē bija garas un plašas debates par to, vai būtu derīgi atļaut homiski domātājiem savu klubu, ar universitātes budžeta atbalstu.Es ieminējos, ka man ir pilnīgi vienalga, ko citi dara labierīcībās aiz aizslēgtām durvīm vai arī savā guļamistabā -- lai bāž viens otram kur no gadās -- bet uzdot to kā atseviš
ķu nodarbību -- līdzīgi, teiksim, šaha klubam -- likās drusku par daudz. Kad es tā ieminējos pie bridza galda, viens Harvardā izglītots vecpuisis man gan aizrādītja -- "Nu ar to tas taču pietiek" (George, that's quite enough of that!). Kolēgas gardi nosmējās...>Atvainojos, bet es lāga nesaprotu par ko tie kungi tik gardi nosmējās...
Žagariņa Kungs
==ir tie kas "var, jo var" bez attaisnojuma.==
/Aija Baltah Mahte/