Re: Prieka vēsts Uldim Adekvātajam & Co.
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/16/05 3:27
Sveiki!
Apollo portālā atronama sekojošā vēsts, kas, bez šaubām, sagādās prieku gan Uldim Adekvātajam gan Harijam Bezpartejiskajam gan Vilim G. <')))>< gan Ventam Apjomīgajam...
"Mācītāju Juri Cālīti izslēdz no baznīcas"
Žagariņa Kungs
==Kad neliela daļa sabiedribas pārlieku uzmācīgi mēģina skrūvēt savas izpratnes svarīgumu (kā "a‑priori vienigo pareizo") pārējās sabiedribas acīs uz augšu, uz augšu, uz augšu... tad var iestāties specialgadijums no "klaviersoliņa efekta", kuru jau aprakstiju viena no nesenajam vestulem.==
/Harijs Bezpartejiskais/
From:
mahris@myself.com
Date: 11/16/05 4:31
Juris Zagarins wrote:
<"Mācītāju Juri Cālīti izslēdz no baznīcas">
Lieldienās dziedāju Cālīša baznīcā. Garšigu kafiju deva.
Interesanti, kādu kafiju vārīs pēcnieks. Vai varbūt draudze aizies kopā ar vadoni?
Starp citu ‑ Vanags tomēr nav pacenties ar atklātu vēstuli rektoram par dekāna atlaišanu. Te Pravieša sekotājiem prioritāte.
Mahris
From: hbush@apollo.lv
Date: 11/16/05 4:42
Apollo rakstija:
< Par atvērtību un toleranci trešdien Latvijas Evaņģēliski Luteriskās Baznīcas (LELB) vadība nolēma no baznīcas izslēgt...>
Apollo raksts, kura adrese ir http://www.apollo.lv/portal/news/articles/61057 manuprat ir, mīksti izsakoties, tendenciozi un vienpusēji uzrakstīts ‑ tas sliktā nozīmē izceļas pat uz jau diemžēl pierastā šīszemes žurnalistikas fona.
Piemeram, vai Tu tiešam tici, ka LELB lēmuma tekstā ir "Par atvērtību un toleranci... nolēma izslegt"? :‑) Man nez kāpēc liekas, ka iemeslu formulejums tomer bus bijis pavisam cits.
Jebkurā gadijumā Ev.‑lut. baznicas lemums ir pašas baznicas darišana.
Ievēro, ka LELB taču laikam nepieprasa Cāliša kunga atstādināšanu no Latvijas Universitates Teoloģijas katedras dekāna amata. Atšķirībā no.
Harijs
From: zagarins@stcc.edu
Date: 11/16/05 5:00
Sveiki!
Harijs Bezpartejiskais pauda sašutumu:
< Piemeram, vai Tu tiešam tici, ka LELB lēmuma tekstā ir "Par atvērtību un toleranci... nolēma izslegt"? :‑)>
Vai tur bija rakstīts, ka tas bija tekstā? Neviens idiots to tā nebūs sapratis. Tur skaidri rakstīts, ka viņu izslēdza par atvērtību un toleranci pret moonijismu.
< Ievēro, ka LELB taču laikam nepieprasa Cāliša kunga atstādināšanu no Latvijas Universitates Teoloģijas katedras dekāna amata. Atšķirībā no.>
Hahaha! LELB laikam nav mēģinājusi iesmērēt Cālītim reliģiskā naida kurināšanas vainu. Atšķirībā no.
Žagariņa Kungs
==Renesanse Eiropā bija pāreja no mutvārdu kultūras uz rakstīto, uz vispārēju lasīt un rakstīt prasmi. Reformācija šajā procesā bija posms lasīt un rakstīt prasmes apgūšanā, kad reliģija tika apgūta nevis mutvārdos, bet lasot Bībeli. Tālibi darīja tieši to pašu Afganistānā, un Afganistāna bija sākusi savu musulmaņu reformas ceļu.==
/Latvijas Universitātes Āzijas studiju nodaļas vadītājs profesors Leons Gabriels Taivans/
==...tad var iestāties specialgadijums no "klaviersoliņa efekta"==
/Harijs Bezpartejiskais/
From:
hbush@apollo.lv
Date: 11/16/05 5:23
Juris Zagarins rakstija:
< Vai tur bija rakstīts, ka tas bija tekstā? Neviens idiots to tā nebūs sapratis. Tur skaidri rakstīts, ka viņu izslēdza par atvērtību un toleranci pret moonijismu.>
Un vai tad TĀ bija rakstīts lēmumā? Varbūt tomer ļausim, lai LELB _pati_ publicē savu viedokli? Jeb, tāpat kā komunistu laikos, nāksies samierinaties ar vienīgi "pareizo" cilvēku pārstāstiem un komentāriem par "nepareizajiem" viedokļiem, pašus "nepareizos" nemaz nedabujot izlasīt?
Starp citu, pie tā raksta ir (citu starpa) daži visai interesanti komentāri, piemeram 11. lapā par kāda ārzemnieka Teologijas fakultātei novēlētā īpašuma "Zvanenieki" nonākšanu minētā pasniedzēja privatipašumā. Protams, tie ir tikai anonīmi Apollo lasitaju komentāri.
Harijs
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/16/05 5:39
Sveiki!
Harijs Bezpartejiskais ieinteresējās:
< Un vai tad TĀ bija rakstīts lēmumā? Varbūt tomer ļausim, lai LELB _pati_ publicē savu viedokli?>
Man nav nekādu problēmu atļaut LELBai nopublicēt savu viedokli. Fakts ir tāds, ka tā nav nopublicējusi savu viedokli. Pat LELB mājas lapā pēdējā "aktualitāte" ir no 08.06.2005.
< Starp citu, pie tā raksta ir (citu starpa) daži visai interesanti komentāri, piemeram 11. lapā par kāda ārzemnieka Teologijas fakultātei novēlētā īpašuma Zvanenieki" nonākšanu minētā pasniedzēja privatipašumā. Protams, tie ir tikai anonīmi Apollo lasitaju komentāri.>
Ak sjausmas! Izklausās gandrīz pēc Repsjes kunga!
Žagariņa Kungs
PS Kā tad nu tur palika ar Tevi un Tavu kundzi?
==...tad var iestāties specialgadijums no "klaviersoliņa efekta"==
/Harijs Bezpartejiskais/
From:
mahris@myself.com
Date: 11/17/05 2:55
Harijs Buss wrote:
< Apollo raksts /.../ manuprat ir, mīksti izsakoties, tendenciozi un vienpusēji uzrakstīts ‑ tas sliktā nozīmē izceļas pat uz jau diemžēl pierastā šīszemes žurnalistikas fona. Piemeram, vai Tu tiešam tici, ka LELB lēmuma tekstā ir "Par atvērtību un toleranci... nolēma izslegt"? :‑) Man nez kāpēc liekas, ka iemeslu formulejums tomer bus bijis pavisam cits.>
Pārlasi. Apollo nesakās citējam LELB. Bet draudzes locekli Inesi Riežnieci. Avots precīzi norādīts, uzvārds vairākkārt atkārtots. Par pašas baznīcas darīšanu ‑ ja ar to jāsaprot, ka baznīcai kā jebkuram klubiņam tiesība pašāi atlasīt savus biedrus ‑ piekrītu. Ja turpretī gribi teikt, ka nepiederošiem tur nav ko pļāpāt un viedokļot, tad tā nu nav. Pats taču par musulmaņu Baznīcu vienā laidā izsakies.
Mahris
From:
beldavsa@indiana.edu
Date: 11/17/05 7:27
<"Mācītāju Juri Cālīti izslēdz no baznīcas">
<http://www.apollo.lv/portal/news/articles/61057 >
rakstu varēja uzrakstīt objektīvākā stilā, jo izlobamie fakti runā paši par sevi bez vajadzības izcelt emocionalitāti par problēmām Latvijas garīgajā kultūrā kad tiek izlēgts varbūt vispopulārākais liberālais mācītājs.
acīmredzami ir liela nesaskaņa pašā baznīcā kas protams nav tikai baznīcas iekšējā lieta, jo iespaido arī citus latviešus. varētu sagaidīt feļetonu kur vanags uzbrūk cālītim...
par to lasītāja piezīmi sakarā ar īpašumu pie Jūrmalas, tas jau sāk izklausīties kā atkārtojošs stāsts atceroties to par VVF, tā tad pagriež jau uz folklorloga uzmanību... protams reizēm baumām ir tenkām var būt kodols patiesība, tomēr, ja nav izmeklēts tiesā kā var zināt?
Latvijas iedzīvotāju (vienu retu reizi kad i krievvalodīgie i latvieši lielā skaitā piedalījušies demonstrācijās) nostāja pret geju tiesībām kā pilsoņiem acīmredzami pierāda jau minēto Rein Tāgepera rakstu "Baltic Values and Corruption in Comparative Context." zīmīgi Tāgepera secina, lai baltieši kļūtu ziemeļnieki līdzīgi skandināviem, viņiem būtu jāmaina trīs nozīmīgas vērtības:
1) tieksmi NESADARBOJOŠI smagi strādāt
2) uzskati par svešiniekiem
3) attiecības starp vīriešiem ir sievietēm
bailes ij naids pret homoseksuāliem tiek arī īpaši minēts, būtu radniecīgs ar 2) ir 3).
aija
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/17/05 12:05
Sveiki!
Harijs Bezpartejiskais proponēja atļaut LELB darīt tā:
< Varbūt tomer ļausim, lai LELB _pati_ publicē savu viedokli?>
Aha. Varbūtiņās sekojošais būtu vairāk atbilstošs LELB viedoklim...
Žagariņa Kungs
==rakstu varēja uzrakstīt objektīvākā stilā, jo izlobamie fakti runā paši par sevi==
/Aija Baltā Mahte/
http://www.latvians.lv/modules.php?name=ziņas&file=article&sid=842
Homoseksuālisma popularizētājs Cālītis patriekts no mācītāja amata
Latvijas Evaņģēliski Luteriskās Baznīcas (LELB) vadība nolēmusi no baznīcas
izslēgt Rīgas Reformātu Brāļu evaņģēliski luteriskās draudzes un Anglikāņu Sv.
Pestītāja draudzes Rīgā mācītāju, Latvijas Universitātes Teoloģijas fakultātes
dekānu Juri Cālīti. Iemesls šādam objektīvam lēmumam bija notikumi, kas
risinājās šā gada 23. jūlijā, kad ārzemju un daži vietējie homoseksuālisma
popularizētāji organizēja izaicinošu gājienu "Rīgas Praids 2005", bet Cālītis
kopā ar skandalozo, no baznīcas izslēgto "mācītāju" organizēja dievkalpojumu
Anglikāņu baznīcā. Toreiz, protestējot pret cinisku dievnama un Vecrīgas
apgānīšanu, sapulcējās vairāk nekā pieci tūkstoši Latvijas kristieši, taču
Cālītis kopā ar Santu izvēlējās bezdievīgu Dieva izsmiešanu, ļaujot
homoseksuālistiem pat veikt seksuāla rakstura darbības pie dievnama centrālās
ieejas.
Kā būtisku jautājumā par Cālīša atbilstību mācītāja amatam arhibīskaps Jānis
Vanags un prāvesti atzīmējuši faktu, ka laika posmā, kamēr notika lietas
izskatīšana, Cālītis atkārtoti ir publiski paudis Baznīcai pretēju viedokli,
piemēram, atzīstot homoseksuālas attiecības par pieņemamām. Ar savu rīcību
Cālītis pārkāpis LELB 18. Sinodē 1996. gadā pieņemto rezolūciju "Par
homoseksuālisma piekopšanu un propagandu". Bez tam Cālītis ir sadarbojies ar
bīstamu korejiešu sektu‑ Mūnu.
Jāatgādina, ka Cālītis jau agrāk publiski paudis apšaubāmus spriedumus par sodomiju un tās negatīvo ietkemi uz sabiedrību.
From:
hbush@apollo.lv
Date: 11/17/05 12:41
Aija Veldre Beldavs rakstija:
< Tāgepera secina, lai baltieši kļūtu ziemeļnieki līdzīgi skandināviem...>
Pasarg' Dievs mūs no tādas nelaimes!
Starp to pašu, Zviedrija pec Latvijas iedzivotaju aptaujām (t.i. pēc subjektīvās uztveres) sistematiski iekļaujas Latvijai naidīgāko valstu pirmajā piecniekā, ar tendenci šaja saraksta iet tuvāk pirmajam vietām.
Harijs
From:
hbush@apollo.lv
Date: 11/17/05 12:55
Juris Zagarins rakstija:
< Harijs Bezpartejiskais proponēja atļaut LELB darīt tā:>
<< Varbūt tomer ļausim, lai LELB _pati_ publicē savu viedokli?>>
< Aha. Varbūtiņās sekojošais būtu vairāk atbilstošs LELB viedoklim...>
Arī tas NAV pašas LELB viedoklis.
Raksts no latvians.lv manuprāt ir apmeram simetrisks tam pirmajam rakstam, ari tendenciozs, tikai, ta sakot, nobīdīts uz otru pusi. Domāju, ka abi raksti katrs no savas puses aptuveni attelo problēmas uztveri, kāda tā reāli ir šajā jautājumā stipri polarizētajā mūsu sabiedrībā.
Protams, absolūtais vairākums iedzīvotāju atbalsta otro variantu (tādu, kā latvians.lv), nu varbūt tikai drusku pieklājīgākā formā izteiktu. Dabiski, ka ar to jārēķinās gan baznīcai, gan politiķiem, it īpaši pedeja gadā pirms Saeimas vēlēšanām.
Harijs
From:
2g.listes@gmail.com
Date: 11/17/05 1:04
Harijs:
< Arī tas NAV pašas LELB viedoklis.>
Tikko beidzās Baibas Strautmanes vadītais raidījums LTV1, saucās "Valsts pirmās personas", ja nemaldos. Uz to bija uzaicin*ts arhibīskaps Vanags, kurš pauda LELB un savu viedokli par dažādiem notikumiem, tajā skaitā lēmumiem par Cālīti un Santu, sieviešu ordināciju, uc. Pēc būtības svarīgi atzīmēt, ka Vanags savu pozīciju balsta uz to, ka Bībele ir tieša Dieva vārdu grāmata, nevis jālasa no vēsturiski kritiskām pozīcijām ‑ kā grāmata, kurā cilvēki pauduši savu viedokli un pieredzi par savu ticību, un ar to pamatoja, piemēram, atteikšanos ordinēt sievietes.
Savukārt no iespaidiem, kas radās man personiski, jātzīmē tas, ka nespēju saskatīt atšķirību starp to, ko uz Strautmanes jautājumiem atbildēja Vanags, un to, ko varētu atbildēt Pujats. Domāju, tas daudz ko izsaka.
2G
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/17/05 1:41
Sveiki!
Lai gan neesmu redzējis Strautmanes interviju, Polītologam Divigā šoreiz piekrītu:
< Savukārt no iespaidiem, kas radās man personiski, jātzīmē tas, ka nespēju saskatīt atšķirību starp to, ko uz Strautmanes jautājumiem atbildēja Vanags, un to, ko varētu atbildēt Pujats. Domāju, tas daudz ko izsaka.>
Būtu Viņa Excellence Vanaga kungs kārtīgs goda vīrs, pamestu Viņš savu sievu un bērnus, nožēlotu savu grēku un nodotos celibāta disciplīnai.
Žagariņa Kungs
==acīmredzami ir liela nesaskaņa pašā baznīcā==
/Aija Baltā Mahte/
From:
beldavsa@indiana.edu
Date: 11/17/05 2:02
Es: << Tāgepera secina, lai baltieši kļūtu ziemeļnieki līdzīgi skandināviem>>
Harijs:< Pasarg' Dievs mūs no tādas nelaimes!>
tad labāk pievienoties reliģiski autoratīvai ortodoksālai domāšanai kā to rakturo World Values Survey raksturīgu krieviem par ko runā Tāgepera?
igauņi skaidri gribētu lai uzsver viņu attiecības ar somiem bet no tā lai pieskaita viņus par dienvidus daļu no Skandināvijas. arī lietuvieši uzskata sevi par eiropiešiem. gluži izolēts nozīmē, ka to pievāc kāds lielais. latviešiem taču būtu dabīgi labas attiecības nevien ar Igauniju ir Lietuvu, bet arī ar Somiju ir Dāniju.
< Starp to pašu, Zviedrija pec Latvijas iedzivotaju aptaujām (t.i. pēc subjektīvās uztveres) sistematiski iekļaujas Latvijai naidīgāko valstu pirmajā piecniekā, ar tendenci šaja saraksta iet tuvāk pirmajam vietām.>
vai nevarētu atrast kādas norādes kur tas izteikts? citādi sākšu just de ja vu kā ar tas_pašu kad viņš runāja par igauņiem kā naidīgiem. vai Zviedrija tiek uzskatīta par lielāku draudu nekā lielvalstis?
<Protams, absolūtais vairākums iedzīvotāju atbalsta otro variantu (tādu, kā latvians.lv), nu varbūt tikai drusku pieklājīgākā formā izteiktu. Dabiski, ka ar to jārēķinās gan baznīcai, gan politiķiem, it īpaši pedeja gadā pirms Saeimas vēlēšanām.>
tad vērtības ziņā Latvijas iedzīvotāji, etniskie latvieši ij krieviski runājošie, šeit atraduši kopējo kas nevien ieliktu viņus kopā ar krieviem izdzīvošanas ‑ pašizteiksmes asī, bet arī tajā kur viņus World Values Survey bija ielikušas kopā ar skandināviem: tradicionālās reliģijas autoritātes ‑ sekulāri racionālā asī?!!
šāda atkāpe no sekulāri‑racionāla skata ievietotu latviešus kopā arī ar amerikāņiem kas /pretēji eiropiešiem (pat katoļticīgiem)/ vadīti pēc reliģiskas autoritātes, vienīgi amerikāņiem, pretēji latviešiem, ir stipri izteiksmes daļā nevis izdzīvošanas.
aija
From:
hbush@apollo.lv
Date: 11/17/05 2:53
Aija Veldre Beldavs rakstija:
< tad labāk pievienoties reliģiski autoratīvai ortodoksālai domāšanai kā to rakturo World Values Survey raksturīgu krieviem par ko runā Tāgepera?>
Dīvaina "loģika". Vispirms Tu patvaļīgi izvēlies divus (un tikai divus!) diezgan ekstrēmus variantus, teiksim A un B, un pēc tam tikpat voluntāri uzskati: ja nepiederam pie A, _tātad_ piederam pie B? :‑) Atvaino, Aija, tas "nevelk" pat uz primitīvu demagoģiju, sevišķi jau no tāda akademiski ievirzīta cilvēka, kā Tu. Dzīve ir sarežģītāka.
Par zviedriem un Zviedriju viedoklis daudziem latviešiem ir izstrādājies, pamatojoties uz faktiem un personīgiem iespaidiem. Un šis viedoklis nav diez cik pozitīvs, pateicoties pašu zviedru un Zviedrijas faktiskai rīcībai ilgstošā laikā. Tam nav nekāda sakara ar ortodoksālu domāšanu vai citām, pilnīgi patvaļīgi mums no ārpuses pielipināmām pseidoklasifikācijām.
< igauņi skaidri gribētu lai uzsver viņu attiecības ar somiem bet no tā lai pieskaita viņus par dienvidus daļu no Skandināvijas. arī lietuvieši uzskata sevi par eiropiešiem.>
Protams, ka arī mes sevi uzskatām par eiropiešiem. Bet šajā nolūkā mums nav jāizliekas un jāpielīdzinās (vai pat jāmaskējas) par citiem etnosiem. Tas nav vajadzīgs. Mes esam latvieši, tādi kādi esam, un ‑ kā man liekas ‑ nemaz negribam pārtapt ne par somiem, ne zviedriem, ne vēl kādiem CITIEM. Pietiek ar to, ka ESAM latvieši. Tas nemaz nav slikti ‑ būt latvietim :‑)
<< Starp to pašu, Zviedrija pec Latvijas iedzivotaju aptaujām (t.i. pēc subjektīvās uztveres) sistematiski iekļaujas Latvijai naidīgāko valstu pirmajā piecniekā, ar tendenci šaja saraksta iet tuvāk pirmajam vietām.>>
< vai nevarētu atrast kādas norādes kur tas izteikts?>
e, neesmu saglabājis tādas norādes, bet lasijis esmu.
< tad vērtības ziņā Latvijas iedzīvotāji, etniskie latvieši ij krieviski runājošie, šeit atraduši kopējo kas nevien ieliktu viņus kopā ar krieviem izdzīvošanas ‑ pašizteiksmes asī, bet arī tajā kur viņus World Values Survey bija ielikušas kopā ar skandināviem: tradicionālās reliģijas autoritātes ‑ sekulāri racionālā asī?!!>
Domāju, ka šāda primitīva "klasifikācija" nebūtu pietiekama pat atsevišķam cilvēkam, nemaz jau nerunājot par etnosiem.
Harijs
From:
tas.pats@sveiks.lv
Date: 11/17/05 6:13
<< Bet visvairāk man patika viens viņas arguments: Viņas bērni atnākuši mājas no skolas un prasījušī, lai ved viņus uz mošeju, jo redz kristieši ir pazaudējuši jebkādu dievticību. Šai sociāldemokratei šāds musulmanisks fundementālisms neesot paticis!>>
Aivis Bikernieks wrote: < Un kur šādu ziņu izraki?>
Es biju ciemos un tur tarkšķēja radio (izklausījās pec parstasta no zviedrijas radio programmas), un starp runājamo, arī dzirdēju šito. Starp citu, mēs runājam par to ģimenes definīciju, kuru es lūdzu formulēt sekojoši: laulība ir savienība starp cienīgu vīrieti un smuku tumšmaitainu sievieti :)
Ar cieņu ...
From:
OWL102@aol.com
Date: 11/18/05 7:34
beldavsa@indiana.edu writes:
< acīmredzami ir liela nesaskaņa pašā baznīcā kas protams nav tikai baznīcas iekšējā lieta, jo iespaido arī citus latviešus. varētu sagaidīt feļetonu kur vanags uzbrūk cālītim...>
Atcerēsimies, ka iekšlatvieši bazn*cas lietas ne tuvu tik nopietni neņem k* ASV iedz*vnieki šo "biznesi" atbalsta. Nabaga C*lis. Gunars
From:
beldavsa@indiana.edu
Date: 11/18/05 8:38
Harijs:
< Dīvaina "loģika". Vispirms Tu patvaļīgi izvēlies divus (un tikai divus!) diezgan ekstrēmus variantus, teiksim A un B, un pēc tam tikpat voluntāri uzskati: ja nepiederam pie A, _tātad_ piederam pie B? :‑) Atvaino, Aija, tas "nevelk" pat uz primitīvu demagoģiju, sevišķi jau no tāda akademiski ievirzīta cilvēka, kā Tu. Dzīve ir sarežģītāka.>
nesaredzu te personīgo:
nevis dīvaina loģika, bet pārrunāta World Values Survey grafiskā sčēma Tāgepera iztulkojumā. tas ieskaita šādas informācijas robežas, ko tas var ij ko nevar parādīt. pati neesmu sociologe, uzsveru tos etnografiskos detaļus, punktiņus līnijās, kādus neuztver šāda veida kvantitātīvās mērauklas. manuprāt cilvēku sabiedrību jautājumos tapēc arī nepietiek ar kvantitatīvo analīzi.
tomēr kautkāda informācija ir, citādi to nevāktu. šinī gadījumā, šķiet Latvijas iedzīvotāji tomēr ir konservatīvi attiecībā uz tiem punktiem kurjus uzskaitīja Tāgepera (nesadarbojoties darbā lai gan grūti strāda, attiecības pret svešiniekiem, attiecības starp vīriešiem ij sievietēm). visās šajās kategorijās varētu atrast pamatojumus no tā ko esmu pati lasījusi vai piedzīvojusi. bet attiecībā uz homoseksuāliem, pēc civīlās/ demokrātijas principiem, atņemt tiem cilvēktiesības ir atņemt tiem cilvēktiesības. bez tam vienādi vai otrādi tas heteroseksuālus racionāli neiespaido, jo seksuāla orientācija nemēdz mainīties.
< Par zviedriem un Zviedriju viedoklis daudziem latviešiem ir izstrādājies, pamatojoties uz faktiem un personīgiem iespaidiem. Un šis viedoklis nav diez cik pozitīvs, pateicoties pašu zviedru un Zviedrijas faktiskai rīcībai ilgstošā laikā. Tam nav nekāda sakara ar ortodoksālu domāšanu vai citām, pilnīgi patvaļīgi mums no ārpuses pielipināmām pseidoklasifikācijām.>
tā tad tas ir viens ierobežojums World Values Survey informācijas pieejai vai datu krājumam, jo neatspoguļo tavu domāšanu, kurja kā šeit liec domāt, nav vienīgā.
kā saprotu no tevis, nepatika pret zviedriem ir viņu pārstāvju augstmanīgās uzvešanās dēļ, nevis tapēc, ka atšķirās mentalitātē pēc minētām WVS mērauklām.
domāju tā bieži ir, ka iespaids par tautu iegūts no tiem dažiem pārstāvjiem ar kurjiem iznācis sastapties. man piemēram iespaids par krieviem kādus esmu šeit universitātē satikusi ir pozitīvs kas tikai liek brīnīties par tiem par kurjiem lasu kas acīmredzami nekādi nespēj saprast latviešus.
< Protams, ka arī mes sevi uzskatām par eiropiešiem. Bet šajā nolūkā mums nav jāizliekas un jāpielīdzinās (vai pat jāmaskējas) par citiem etnosiem. Tas nav vajadzīgs. Mes esam latvieši, tādi kādi esam, un ‑ kā man liekas ‑ nemaz negribam pārtapt ne par somiem, ne zviedriem, ne vēl kādiem CITIEM. Pietiek ar to, ka ESAM latvieši. Tas nemaz nav slikti ‑ būt latvietim :‑)>
vai lai strīdos šim pretīm?:)
protams varētu spēlēt latviešu dažādības kārti bet tas nemainītu, ka šajā punktā nevien tev piekrītu bet arī neuzskatu to kā konfliktā ar to ko rakstīju pret kā tev bija negatīva attieksme.
aija
From:
gailitis@ca.inter.net
Date: 11/18/05 7:36
Augsti god. Žagarinaj kungam,
Atļaušos velreiz iztekties ka publiceta un aprakstitā nostaja, riciba un nodarbošanas no tiem cilvekiem kas ir devuši solijumu un apņemušies godigi sludinat Dieva atklasmi, vismaz man nerod itin nekadu prieka vesti. Izsaku šeit tikai manu viedokli, jo par citiem es nevaru apgalvot kaut gan iespejams daži piekristu vismaz daļai manu uzskatu, šada to macitaju izpratnes maiņa pilnigi nesakrit ar S.R. apsverumiem.
Ja gadiena (Dievs nedod), Tev Jurit iemiesotos vezis, butu interesanti zinat cik lielu toleranci vai iecietibu Tu uzturetu lolojot šo slimibas izpausmi savā ķermeni. Normalos apstakļos domaju, meiģinatu darit visu iespejamo to vēzi iznicinat cik vien atri tas butu iespejams. Šads sabiedribas "vēzis" šodien ir gatavs iznicinat ģimenes pasatavešanu, dzimumu attiecibas, un turpmako musu sabiedribas pastavešanu. Un trakakais, ka ta viedokļa aizstavji to pamato uz toleranci, katra individa izveles brivibas tiesibam, ka ari lkviena pašizveleto taisniguma nostaju.
Musdienu bezmugurkaulaina, "iecietibu par katru cenu", sagandeta sabiedriba ne tikai pieņem šadu ricibu ka "normalu,"bet pat ciena tos kas ta rikojas! Pilniga anarhija!
Par atvertibu, nevaru spriest jo tur iekļauti iespejams ir dažadi man nepazistami iemesli. Tikai varetu izteikties ka esu noverojis diezgan noslegtu un dažreiz autorativu nostaju vairakas konfesiju sadarbibas un to vadibas iestades.
Nav neka jauna zem saules un S.R. šadu sabiedribas nostaju raksturoja sekojošos vardos Romiešiem jau paris tukstošus gadu iepriekš...
"Jo Dieva dusmība no debesīm parādās pār visu cilvēku bezdievību un netaisnību, kas savā netaisnībā apslāpē patiesību. Jo, ko par Dievu var zināt, tas viņiem ir atklāts: Dievs pats viņiem to atklājis. Kopš pasaules radīšanas Viņa neredzamās īpašības, gan Viņa mūžīgais spēks, gan Viņa dievišķība, ir skaidri saredzamas Viņa darbos, tāpēc viņiem nav ar ko aizbildināties. Jo, zinādami Dievu, viņi to nav turējuši godā kā Dievu un Viņam nav pateikušies, bet savos spriedumos krituši nīcības gūstā un savā sirds neprātā iegrimuši tumsā. Saukdami sevi par gudriem, tie kļuvuši ģeķi un apmainījuši neiznīcīgā Dieva godību pret iznīcīgam cilvēkam un putniem, lopiem un rāpuļiem līdzīgiem tēliem. Tāpēc Dievs viņus viņu sirds kārībās nodevis izvirtībai, kurā viņi paši sākuši sagandēt savas miesas, tāpēc ka viņi dievišķo patiesību apmainījuši pret meliem un sākuši dievināt un pielūgt radību, atstājot novārtā Radītāju, kas ir augsti teicams mūžīgi, āmen.
Tāpēc Dievs viņus nodevis apkaunojošās kaislībās: sievietes apmainījušas dabisko dzimumu kopdzīvi ar pretdabisko. Tāpat arī vīrieši, atmezdami dabisko kopdzīvi ar sievieti, cits pret citu iekaisuši savā iekārē, piekopdami netiklību, vīrietis ar vīrieti, paši saņemdami sodu par savu maldīšanos. Tad nu tāpat, kā viņi nav turējuši cieņā viņiem doto Dieva atziņu, Dievs sagandējis viņu prātu, ka viņi dara to, kas neklājas. Tie piepildījuši savu dzīvi ar visādiem netikumiem: netaisnību, samaitātību, iekāri, ļaunumu, skaudību, slepkavību, ķildām, krāpšanu, ļaunprātību, mēlnesību, kļuvuši par neslavas cēlājiem, Dieva nicinātājiem, nekauņām, augstprāšiem, lielībniekiem, ļauna izdomātājiem, vecākiem nepaklausīgiem, bezprātīgiem, neuzticamiem, cietsirdīgiem, nežēlīgiem. Pazīdami Dieva taisnību, ka tie, kas tādas lietas dara, ir pelnījuši nāvi, viņi tomēr ne vien paši tā dara, bet vēl priecājas par tiem, kas tā dzīvo."
Vilis G. <')))>< & Co.
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/19/05 8:23
Sveiki!
Vilis G. <')))>< gari un plaši klāstīja mums savu "kristietību" un izteicās, starp citu arī tā:
< Musdienu bezmugurkaulaina, "iecietibu par katru cenu", sagandeta sabiedriba ne tikai pieņem šadu ricibu ka "normalu,"bet pat ciena tos kas ta rikojas! Pilniga anarhija!>
Vecīt, pret tādiem "kristietības" sludinātājiem kā Tu man nav galīgi itin nekāda iecietība par itin nekādu cenu. Tādiem "kristietības" sludinātājiem kā Tu es no visas sirds novēlu vēlmju piepildīšanos, drīzu pasaules galu un netiklīgu sievu mūžīgi mūžos!
Žagariņa Kungs
==Šeit slēpjas gudrība. Kam ir saprašana, lai izdibina zvēra skaitli, jo tas ir cilvēka skaitlis; un viņa skaitlis ir seši simti sešdesmit seši.==
/S.R./
From:
beldavsa@indiana.edu
Date: 11/19/05 9:18
Vilis G:
< Pazīdami Dieva taisnību, ka tie, kas tādas lietas dara, ir pelnījuši nāvi, viņi tomēr ne vien paši tā dara, bet vēl priecājas par tiem, kas tā dzīvo.>
Geoffrey Gorer, jau minētā "Man Has No 'Killer' Instinct," Himalaju Lepča Sikkimā pētnieks, raksturo vardarbīgi tieksmētas sabiedrības no nevardarbīgi tieksmētām acīmredzami pēc vīrišķīgā īgnuma indeksa.
kā uz vardarbību netieksmētus viņš min bez Lepča, arī Jaungvinejas Arapeši (kas dzīvo starp ārkārtīgi vardarbīgām tautām), Ituri pigmijus. kopīgo šīm uz vardarbību netieksmētām sabiedrībām ir prieks par visu baudamo dzīvē, bez īpašām dogmām, vai autoratīvām tev būs/tev nebūs diktātiem.
"...they all manifest enormous gusto for concrete physical pleasures ‑ eating, drinking, sex, laughter‑and they all make very little distinction between the ideal characters of men and women, particularly that they have no ideal of brave, aggressive masculinity...No chid, however, grows up with the injunctions, 'All real men do...' or 'No proper woman does...,' so that there is no confusion of sexual identity...The model for the growing child is of concrete performance and frank enjoyment, not of metaphysical symbolic achievements or of ordeals to be surmounted."
tā tad bērns izaug kas viņš izaug bet šādā pieņemoša apkārtne neizraisa viņā vardarbības sajūtas pret citiem kā to veicina vardarbīgi tiekmētas sabiedrības.
tas iepretīm Jaungvinejas kalniešu (Highlander) kanibāļiem kurjiem ir ļoti agresīvs vīrišķības ideāls, kurjiem vīriešu‑sieviešu attiecības nonāk pie izvarošanas attēlošanas, kad ne tiešas izpildes bet vīriešu brālība ir ne tikai garīgs homoerotisms. vislielākā vīrišķība tomēr esot spēja dot ir saņemt SODUS, spēju atteikties vispār no jebkādām jūtām vai sensācijām: tā tad celibāts.
aija
From:
gailitis@ca.inter.net
Date: 11/19/05 11:44
Sveiki atkal,
Žagariņu Jurits atkal neievero teikto un tikai puš tani paša pilītē.... ;o)
Ja iznaca garaks un plašaks tas sludinajums, tad jau tikai meiģinot novirzit kadu neskaidribu, bet kur nu tadam kam "pratinš jau ir nostadits un nemainas."
Ja butu kartigs luteranis n pieņemtu tos S.R. ka Dieva atklasmi boja ejošai pasaulei, tad saprastu ka Tev nav strids ar mani bet ar Dievu kurš to pasludinaja.
Piemeram, par iecietibu Tu visiem sludini lai tadi butu, bet pats to neievero. Manuprat, "what's good for the goose is good for the gander!" Un vai slepeni esi sagatavojis kadu raķeti un atstasi šo pasauliti kad tai naks gals, jeb kada citada veida izbegsi tas galu? Apšaubu to paspesi, jo Noasa laika bija tadi paši gudrinieki ka Tu, bet tiem ari neizdevas .....
:o(
Ja nu tiešam butu kartigs luteranits tad zinatu ka mužigi mužos neviens neprecesies un kur es tad atradišos, netiklo sieviešu vispari nebus! ;o))
Tadas varbut sastapsi tani otra vieta, bet tas Tevi tikai kardinas bet talak ar viņam netiksi. Tā nu gan bus riktiga elle, "sē but not touč!" :o(
Un vai to gudribu par 666 esi jau izfunkterejis? Daudz dēku par to ir aprakstits, un daudzi ari tam tic ka S.R.!!!
Vot tā, Žagariņa kungs, pargremo šo un apmekle kadu luteraņu baznicu, ja iespejams vel saņemtu piedošanu ...
Vilis G. <'))))>
<"We have just enough religion to make us hate, but not enough to make us
love one another." /Jonathan Swift/
From:
gailitis@ca.inter.net
Date: 11/19/05 2:30
Sveiki,
Aija: < tas iepretīm Jaungvinejas kalniešu (Highlander) kanibāļiem kurjiem ir ļoti agresīvs vīrišķības ideāls...>
Aija, un ko ar to meiģini pieradit? Ka ir kads sabiedribas izņemums pasaule? Kadi ir viņu uzskati citas sferas? Petit un ieskatities kadas atsevišķas sabiedribas ar tik šauru uzskatu pierada tikai to vienu un neko citu. Iespejams esi lasijusi par citam sabiedribam uz iepriekš neapciemotam okeana salām, kur ari noveroja dažas interesantas novirzes. Mana masa atrada vairakas grupas filipinu salas, kas dzivoja ļoti primitivi un uztureja dažadas gan pieņemamas ka ari nevelamas ipašibas.
Par jaungvinejas kanibaliem es jau iepriekš rakstiju, pieminot mana pazistama gramatu, "Peace Čild". Vinš, ka anthropalogs starp tiem ilgi dzivojot un noverojot, aprakstija viņu savdabigos sadzives veidus. Viņi pat apeda tris manus pazistamos, kurji tur bija apmetušies.
Locies ka gribi, bet skatoties uz vispasaules sabiedribu ekrana, nevaresi noiet pie cita sledziena ka Pavils apraksta Romas draudzei 2000 gaqdu iepriekš.
Vilis G. <'))))><
Par Tavu ieprieks rakstito mazliet naivo uzskatu, sakara ar zinatnisko metodi, šeit viens atzistas ka tas parasti notiek...
Boyce Rensberger wrote: " At this point, it is necessary to reveal a little inside information about how scientists work, something the textbooks don't usually tell you. The fact is that scientists are not really as objective and dispassionate in their work as they would like you to think. Most scientists first get their ideas about how the world works not through rigorously logical processes but through hunčes and wild guesses. As individuals they often come to believe something to be true long before they assemble the hard evidence that will convince somebody else that it is. Motivated by faith in his own ideas and a desire for acceptance by his pērs, a scientist will labor for years knowing in his heart that his theory is correct but devising experiment after experiment whose results he hopes will support his position."
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/20/05 12:30
Sveiki!
Harija Bezpartejiskā ir Ulda Adekvātā domu biedrs Vilis G. <')))>< man visas Sveiks kopas publikas priekšā atrakstīja, starp citu, vot šitādu pērli:
< Manuprat, "what's good for the goose is good for the gander!">
Yes sir! What's good for you is good for your poor old wife.
< Ja nu tiešam butu kartigs luteranits tad zinatu ka mužigi mužos neviens neprecesies un kur es tad atradišos, netiklo sieviešu vispari nebus! ;o))>
Gan jau Tava sieva tur būs, bet vai Tas Kungs Dievs būs piedevis viņai par to, ka viņa nesaražoja gluži ne tik bebīšu, cik principā būtu varējusi, ir ļāva Tev tāpat kā Harija Bezpartejiskā sieva Harijam Bezpartejiskajam ir Ulža Adekvātā sieva Uldim Adekvātajam ir A.Roobentehva ir Spriganā ir Spraunā sieva A.Roobentehvam ir Spriganajam ir Spraunajam savu sēklu kaisīt viņas klēpī netikla prieka ir netiklas baudas dēļ?
Žagariņa Kungs
==tas iepretīm Jaungvinejas kalniešu (Highlander) kanibāļiem kurjiem ir ļoti agresīvs vīrišķības ideāls==
/Aija Baltā Mahte/
From:
ed.smits@gmail.com
Date: 11/20/05 2:17
Man labāk patīk ko Alice Toklas teica savā recepšu grāmatā:
"What is sauce for the goose may be sauce for the gander but is not necessarily sauce for the chicken, the duck, the turkey or the guinea hen."
(The Alice B Toklas Cookbook)
Tā kā es pats esmu tāds tītars tad šī zoste man noteikti nenāks par labu, varbūt Vilim, Uldim utt tā pat?
Edgars
From:
ag@e‑sargs.lv
Date: 11/20/05 3:04
Hello Juris,
< Gan jau Tava sieva tur būs, bet vai Tas Kungs Dievs būs piedevis viņai par to, ka viņa nesaražoja gluži ne tik bebīšu, cik principā būtu varējusi, ir ļāva Tev tāpat kā Harija Bezpartejiskā sieva Harijam Bezpartejiskajam ir Ulža Adekvātā sieva Uldim Adekvātajam ir A.Roobentehva ir Spriganā ir Spraunā sieva A.Roobentehvam ir Spriganajam ir Spraunajam savu sēklu kaisīt viņas klēpī netikla prieka ir netiklas baudas dēļ?>
Pec nostastiem par realo Žagariņu, par to ka vinš ir labs un nekaitīgs dzīvē protams visu cieņu. Bet nu tas kas listēe darās .... Cik var muldēt pilnīgu bezsakaru un publiski vemt? Vai nu tāa ir ieilgusi verbālā caureja, vai vienkarši publiskais tēls, bet nu liekas ka nedaudz ieilgusi situacija. Ta vietā lai apspriestu ko jedzigu, vai ari ja nav ko teikt klusētu te tiek rakstīts pilnīgs s...
AG
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/20/05 9:18
Sveiki!
Āgā izvēma s...:
< Vai nu tāa ir ieilgusi verbālā caureja, vai vienkarši publiskais tēls, bet nu liekas ka nedaudz ieilgusi situacija. Ta vietā lai apspriestu ko jedzigu, vai ari ja nav ko teikt klusētu te tiek rakstīts pilnīgs s...>
Ļoti atvainojos, bet ij Vilis G. <')))>< ij Harijs Bezpartejiskais ij Uldis Adekvātais ij A. Roobentehvs ij Spriganais ij Spraunais ir Vents Apjomīgais ‑ tie ir tie kas klusēšanas vietā pat vēl vairāk nekā Tu pats regulāri pievemj Sveiks kopu ar s..., rakstīdami cik vijiem ļoti nepatīk, ka homīši savu sēklu iztērē bez nekādas sevis atražošanas, un ka tas, lūk, esot dikti pretīgi tam Kungam viņu Dievam ij Jēzum Kristum viņa Dēlam ij Svētajiem Rakstiem ij latviešu tautas pārsvaram jo tāda situācija esot salīdzināma ar vēzi cilvēka ķermenī, repektīvi totāla anarhija kas ar izstumšanu no Evanģēliski Luteriskās baznīcas iznīdējama.
Ja Tev, a. god. Āgā, nepatīk mani vēmieni, laipni lūdzu uzraksti kaut ko jautrāku ij saulaināku ij priecīgāku Tu pats.
Žagariņa Kungs
==jā, šķiet dialoga izpratne starp latviešiem nav labi attīstījusies. ==
/Aija Baltā Mahte/
From:
ag@e‑sargs.lv
Date: 11/20/05 10:23
Hello ,
< Ļoti atvainojos, bet ij Vilis G. <')))>< ij Harijs Bezpartejiskais ij Uldis Adekvātais ij A. Roobentehvs ij Spriganais ij Spraunais ir Vents Apjomīgais ‑ tie ir tie kas klusēšanas vietā pat vēl vairāk nekā Tu pats regulāri pievemj Sveiks kopu ar s..., rakstīdami cik vijiem ļoti nepatīk, ka homīši savu sēklu iztērē bez nekādas sevis atražošanas, un ka tas, lūk, esot dikti pretīgi tam Kungam viņu Dievam ij Jēzum Kristum viņa Dēlam ij Svētajiem Rakstiem ij latviešu tautas pārsvaram jo tāda situācija esot salīdzināma ar vēzi cilvēka ķermenī, repektīvi totāla anarhija kas ar izstumšanu no Evanģēliski Luteriskās baznīcas iznīdējama.>
Tada sajuta ka JZ ir sportiska interese, kautkur japiedalās un japačakarē parejie un tad sākās ņemšanās. Nu neko jau, laikam interesants sporta veids :). Es jau neko, es tik mazliet :)
< Ja Tev, a. god. Āgā, nepatīk mani vēmieni, laipni lūdzu uzraksti kaut ko jautrāku ij saulaināku ij priecīgāku Tu pats.>
Galvena doma jau bij tada, ka 3 reizes japadoma vai ir ko VERTIGU piebilst konkretajā topikā vai ne. Es ar vien vairak dažadas listes izvelos noverotaja statusu, sēžu un lasu tikai.
AG
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/20/05 10:33
Sveiki!
A. god. Āgā mazu bišķi mums pastāstīja par sevi pašu:
< Es ar vien vairak dažadas listes izvelos noverotaja statusu, sēžu un lasu tikai.>
Nu, jauki zināt. Paldies par informāciju.
Žagariņa Kungs
==šāda pieeja izvairās no īstas sarunas==
/Aija Baltā Mahte/
From:
beldavsa@indiana.edu
Date: 11/20/05 11:02
AG: < Galvena doma jau bij tada, ka 3 reizes japadoma vai ir ko VERTIGU piebilst konkretajā topikā vai ne. Es ar vien vairak dažadas listes izvelos noverotaja statusu, sēžu un lasu tikai.>
ja tikai novēroji (kas labāk nekā tie kas uzdevuši, pat vairs nepiedalās, nododās tikai savam tiešākam labumam), tad ļaujies provokācijām izjaukt tavu piedalīšanos? ļaujies tiem kas tīši grib izjaukt dialogu diktēt notikumus? ļaujies mazai saujiņai valstī nest vieniem nastu tikai uz saviem pleciem?
Dienā šodien labs foto ‑ Prezidente ar bruņotiem spēkiem (nezinu kā tulko "review of troops"). ieskatoties uzņemto dalībnieku sejās liela starpība ‑ apņēmība bet arī nogurums kāds piemīt tiem kas aizstāvās pret milzīgu pretspēku. salīdzināt foto kā VVF‑a sasveicinājās ar bērniem, tautu kas atnākuši uz parādi.
aija
From:
gailitis@ca.inter.net
Date: 11/20/05 3:08
Sveiki,
Nu atkal Žagariņa kungs, aka Juris Bezkauņa šeit turpina iet sava nejedzigi slima domu virziena.
1. Neapgalvošu ka esu domu biedrs visas lietas ar Tev minetiem Sveikotajiem.
2. Man rakstitais nebija nekads personigs un bezkaunigs uzbrukums tavas ģimenes piederigiem un tavai personai visas Sveiks kopas publikas priekša. To diemžel nevaretu teikt par Tavu uzvedibu un izteikšanos citu Sveikotaju personiga dzive.
3. My wife is neither poor nor old, so I will request once again to please refrain from involving her in matters še has nothing to do with, in Sveiks conversations! :O(
4. Ka jau iepriekš izteicos, ja butu kartigs luteranits tad zinatu ko S.R. apraksta par nakošo dzivi un savstarpejam attiecibam paradizē. Un sakara ar netiklibām, liekas ka šeit Tu visus noverte no sava aptumšota un slima viedokļa un ieraduma. Ieteiktu Tev ieskatities šini temata no citas perspektivas un citos viedokļos bet mazak luret interneta pornografijā lai noverstu tavu domu gaitu tani virziena.
Vilis G. <')))>< no ziemainas Detroitas kur sagaidijam savu piekto mazberniņu, 9 marciņu, un galvenais veseligu meiteniti.
~~~~~~~~~
Two little kids are in a hospital, lying on stretchers next to each other,
outside the operating room.
"The first kid leans over and asks, "What are you in here for?"
The second kid says, "I'm in here to get my tonsils out and I'm a little nervous".
The first kid says, "You've got nothing to worry about.
I had that done when I was four. They put you to sleep, and when you wake up they give you lots of Jell‑O and ice cream. It's a breeze."
The second kid then asks, "What are you here for?"
The first kid says, "A Circumcision".
The second kid says, "Whoa, Good luck buddy,
I had that done when I was born. Couldn't walk for a year!"
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/20/05 4:29
Sveiki!
Vilis G. <')))>< dziļi sašutis rakstīja tā:
< Man rakstitais nebija nekads personigs un bezkaunigs uzbrukums tavas ģimenes piederigiem un tavai personai visas Sveiks kopas publikas priekša.>
Ak tā? Tu domā, ka, ja, teiksim, kāds homītis vai kāds izbijušais ev. lut. mācītājs publiski nosauktu heterīšu mīlas būšanu par vēzi un totālu anarhiju kas izārstējama ar izstumšanu no ev. lut. baznīcas, tad tas būtu okidoki atšķirībā no mana personīgā uzbrauciena tik lielam publiskas liekulīgas "kristietības" sludinātājam kā Tu?
< To diemžel nevaretu teikt par Tavu uzvedibu un izteikšanos citu Sveikotaju personiga dzive.>
Es Tavai ģimenei neesmu uzbrucis. Esmu gan mēģinājis aizrādīt, ka Tu bez mitas publiski liekuļo ar vispārējiem uzbrukumiem lielam skaitam Tavu līdztautiešu kad Tu savas attiecības ar savu kundzi nostādi kā Tavam Kungam Dievam patīkamākas un pieņemamākas nekā viņu savstarpējās mīlas attiecības.
< My wife is neither poor nor old, so I will request once again to please refrain from involving her in matters she has nothing to do with, in Sveiks conversations! :O(>
I stand corrected. Fine, your wife is young and independently wealthy. But I will continue to comment on your involvement of her her in matters she has nothing to do with by claiming that your relations with her are more to the liking of God Almighty than the loving relations between two men who love each other exclusively or two women who love each other exclusively.
< I had that done when I was born. Couldn't walk for a year!>
Very funny. Did you ever watch Europa, Europa?
Žagariņa Kungs a.k.a George W. Twigg
== taču var pat neticīgais citēt SR ==
/Aija Baltā Mahte/
From:
harijs@gmail.com
Date: 11/20/05 6:47
Aija Veldre Beldavs <beldavsa@indiana.edu> wrote:
< jā, šķiet dialoga izpratne starp latviešiem nav labi attīstījusies.>
Kā nu nē: lai kāda būtu tēma, Juris Žagariņš tūlīt parāda izglītoto, demokrātiju pārstāvošo ārzemju latviešu izpratni par dialogu.
Kā teica Ričs, "Bet tā jau tieši ir mūsu, t.i. rietumnieku daļa, ne tik daudz ar vārdiem, bet tieši ar darbiem parādīt kā tās lietas darāmas."
Klau, AG, varbūt tiešam pienacis laiks pie Tevis hostēt kādu vēstkopu ‑ SVEIKS2 vai kā nu gribi, lai tā saucas ‑ kura nomināli būtu moderēta, ar to vienigo atšķiribu no SVEIKS, ka moderators varetu iejaukties tik galēji klīniskos gadījumos kā ar šo profesoru un vajadzības gadījumā atslēgt vainīgo nost?
Harijs
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/20/05 7:58
Sveiki!
Harijs Bezpartejiskais a. god. Āgā uzrunāja tā:
< Klau, AG, varbūt tiešam pienacis laiks pie Tevis hostēt kādu vēstkopu ‑ SVEIKS2 vai kā nu gribi, lai tā saucas...>?
Pastāsti labāk mums visiem , Harij Bezpartejiskais, kā Tu attaisno savu nosodošo nostāju pret homīšiem kamēr Tu pats nevīžā ievērot tā Kunga sava Dieva vēlēšanos no ikkatras seksuālas saskārsmes ar savu kundzi atražot sevi pašu? Pēc tam varbūt es iestāšos arī pie a. god. Āgā ij pie Ulža Adekvātā un piedalīšos viņu hostētajā moderētajā vēstkopā SVEIKS2 vai kā nu gribi.
Žagariņa Kungs, SVEIKS1 vai kā nu gribi Klīniskais Gadījums, Šis Vainīgais Profesors
==cirks ir maize ir labas lietas==
/Aija Baltā Mahte/
From:
iugleske@ttlc.net
Date: 11/20/05 9:33
Intresanta lieta ‑ mana Eudora 6.2 automātiski Zagariņa sūtīto novērtēja par "Junk", bez manas starpniecības.
Vai tad varētu būt ka Jura slava jau tik tālu izplatīta?
Indulis Gleske
PS Es pilnīgi pieņemu Eudoras konstatējumu. Nav man jākrāmējas ar filtrim.
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/20/05 10:50
Sveiki!
Laimīgs, Induli Nezvaigžņotais, Tu esi gan. Man, nabagam, turpretīm, pašam jāizfunktierē vai Tu ij Tavi domu biedri kaut ko pateica vai ne. Laikam šoreiz tikai tik Tu pateici, ka Tu solidarizējies ar Hariju Bezpartejisko, a. god. Āgā, Uldi Adekvāto, Ventu Apjomīgo, Vili G. < '(((><, A. Roobentēhvu ij Sprigano ij Sprauno, Aiju Balto Mahti, Viņa Excellenci Vanaga Kungu, Uldi Adekvāto. Nu jā, nemaz jau nebija tik grūti to izfunktierēt pašam. Ar vārdu sakot, "Junk" ‑ bez jebkādas starpniecības.
Žagariņa Kungs pieņem konstatējumu
==cirks ir maize ir labas lietas==
/Aija BaltāMahte/
From:
gailitis@ca.inter.net
Date: 11/21/05 11:38
Sveiki,
Jurits atkal piedava savas gaišredza dotibas un iedomajas esu dziļi sašutis....
Nebažojies bračin par mani, bet vairak gan par savu nespeju izprast un pieņemt ko Dievs saka visiem "kartigiem luteraņiem".
Tev minetais jau protams ir noticis un joprojam notiks vel lielaka plusme. Vai tas sakrit un ir okidoki ar maniem uzskatiem nespele nekadu lomu Dieva ievesta kartiba. Kartigie luteraņi pieņem par nopietnu lietu ko Dievs tiem un parejiem ir atklajis sava varda. Problema vienmer bija un bus kad tadi, pašpasludinatie kartigie luteraņi izvelas to izprast pec savas aptumšotas dabas un noraida Dievam skaidri izteikto. (Ka jau iepriekš pieliku Rom 1:u.t.t) Apsaukajot mani par liekuligo kristietibas sludinataju tikai pasvitro man iepriekš rakstito patiesibu par tadiem kas noraida skaidri atklato. Ka jau iepriekš teicu, strids nav ar mani bet ar S.R.
Atkal, Tu nevieta piedevē man, ko nespeju mainit. Nesaprotu ka vari sevi uzskatit par "kartigu luterani" ja pat nezini kas ir rakstits luteraņu Bibele sakara ar cilveku savstarpejam attiecibām. Vai patiešam neesi macijies kateķisma klase, tos, tik skaidros pamat noteikumus un baušļus? Pietam, naktu Tev par labu mazliet iedziļinaties ko nozime vards "milestiba", ta varda vairakas pareizas nozimes, un tad beigtu šeit pļapat par kaut kadu homišu "milestibu".
How great that would be if you "stood corrected" on some other matters! ;o)
As I also have alrady stated numerous times, if only you could understand basic instructions, all would be well with this professor. The instruction book states that in the beginning God made male and female and instructed them to love one another and multiply. After the flood he repeated the same instructions. How two, same sex partners can go forth and multiply is beyond me. But perhaps in your perverted understanding, it matters not. (no personal affront intended)
No, I have heard of it, but not sēn it as I have very little time for movies, and can't even recall the last time I went to the theatre. Is it available on DVD?
Vilis G. <')))>< spending time border hopping in US hospital and the new granddaughter.
"A wife invited some people to dinner. At the table, še turned to their six‑year‑old daughter and said, "Would you like to say the blessing?"
"I wouldn't know what to say", the girl replied.
"Just say what you hear Mommy say", the wife answered.
The daughter bowed her head and said, "Lord,why on earth did I invite all these people to dinner?"
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/21/05 2:14
Sveiki!
Mans bračins Vilis G. <')))>< ielaidās ar mani sarunās:
< Nebažojies bračin par mani, bet vairak gan par savu nespeju izprast un pieņemt ko Dievs saka visiem "kartigiem luteraņiem".>
Tieši par Tevi, respektīvi par Tevi un Tavu jaunbagāto kundzi man ir vislielākās bažas. Par savām attiecībām ar Dievu es, protams, būdams kārtīgs luterānis, "bažojos" gan bet ne tuvu tik daudz cik es "bažojos" par Tavām attiecībām ar Tavu jauno bagāto kundzi.
< Tev minetais jau protams ir noticis un joprojam notiks vel lielaka plusme. Vai tas sakrit un ir okidoki ar maniem uzskatiem nespele nekadu lomu Dieva ievesta kartiba.>
Kas manis minētais? Tu domā, arvien vairāk un vairāk homīši un izbijuši ev. lut. mācītāji publiski nosauks heterīšu mīlas būšanas par vēzi un totālu anarhiju kas izārstējama ar izstumšanu no ev. lut. baznīcas?
< Ka jau iepriekš teicu, strids nav ar mani bet ar S.R.>
Mans strīds ir ar Tevi personīgi. Es māku tik pat labi kā Tu uzgooglēt visvisādus Bībeles pantus. Es pat māku uzgooglēt burtiski pretrunīgus Bihbeles pantus.
< Pietam, naktu Tev par labu mazliet iedziļinaties ko nozime vards "milestiba", ta varda vairakas pareizas nozimes, un tad beigtu šeit pļapat par kaut kadu homišu "milestibu".>
Dievs ir mīlestība. Nu labi. Pastāsti mums visiem ko Tev personīgi nozīmē vārds "mīlestība" un kāpēc homīši nav spējīgi viens otru mīlēt.
< How two, same sex partners can go forth and multiply is beyond me. But perhaps in your perverted understanding, it matters not. (no personal affront intended)>
Like I keep saying, what concerns me most deeply is that you and your young and independently wealthy wife have not done nearly enough to multiply to your full potential, instead devoting your sexual organs to hedonistic pleasures if not just plain lechery, or simply allowing them to atrophy through disuse.
< The daughter bowed her head and said, "Lord, why on earth did I invite all these people to dinner?">
Very funny.
A mother was teaching her 3 year old daughter the Lord's prayer. For several evenings at bedtime she repeated it after her mother. One night she said she was ready to solo. The mother listened with pride as she carefully enunciated each word right up to the end: "Lead us not into temptation" she prayed, "but deliver us some E‑mail, Amen".
Žagariņa Kungs a.k.a. George W. Twigg
==īss kopsavilkums latviski derētu, vai varbūt pārtulkot kādu atslēgas citātu.:)==
/Aija Baltā Mahte/
From:
ag@e‑sargs.lv
Date: 11/21/05 2:40
Harijs:
< Klau, AG, varbūt tiešam pienacis laiks pie Tevis hostēt kādu vēstkopu ‑ SVEIKS2 vai kā nu gribi, lai tā saucas ‑ kura nomināli būtu moderēta, ar to vienigo atšķiribu no SVEIKS, ka moderators varetu iejaukties tik galēji klīniskos gadījumos kā ar šo profesoru un vajadzības gadījumā atslēgt vainīgo nost?>
Listi mes varam uzorganizet kadu nu vajag. Ir pat visadas idejas. Ne tikai no serijas sveiks, bet gan ari tiri tehniskas un tt. Idejas no visiem welcometas.
Sunajot par sveiku jautajums ir par to kas to visu moderēs. tas ir pamatīgs laiks un ka sacities "dieva demokr*tijas ierobežotaja" lomas izpilde.
Aiz manis bremzes nebus. Domajiet!
AG
Hosted by DEAC http://www.deac.lv
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/21/05 2:59
Sveiki!
A. god. Āgā wrotēja:
< Listi mes varam uzorganizet kadu nu vajag. Ir pat visadas idejas. Ne tikai no serijas sveiks, bet gan ari tiri tehniskas un tt. Idejas no visiem welcometas. Sunajot par sveiku jautajums ir par to kas to visu moderēs. tas ir pamatīgs laiks un ka sacities "dieva demokr?tijas ierobežotaja" lomas izpilde. Aiz manis bremzes nebus. Domajiet!>
Es par Harija Bezpartejiskā kundzi par moderētāju!
Žagariņa Kungs
==cik techniski grūts atrisinājums tas būtu iepretīm ieguvumam?==
/Aija Baltā Mahte/
From:
rumpis.listes@gmail.com
Date: 11/21/05 3:18
Es par JZ virtuālās trīsvienības lomā ‑ viens pats raksta, viens pats moderē un viens pats to visu lasa ;‑)
From:
hbush@apollo.lv
Date: 11/21/05 3:18
AG rakstija:
< Listi mes varam uzorganizet kadu nu vajag. Ir pat visadas idejas.>
Jauki!
< Sunajot par sveiku jautajums ir par to kas to visu moderēs. tas ir pamatīgs laiks un ka sacities "dieva demokr*tijas ierobežotaja" lomas izpilde.>
Moderatoru vajag slinku, lai nejaucas listes darbā, atskaitot kad patiešām kads jātsledz un liste par to nav lielu domstarpību. T.i. man liekas, ka nevajag premoderētu listi, kas prasa daudz darba, bet gan nomināli postmoderētu (kas ļoti reti prasītu moderatora iejaukšanos).
Harijs
From:
idoc1_2006@hotmail.com
Date: 11/21/05 3:19
Aija:
< paldies, Jāni, par atbildi!>
Nav par ko! :) Fedosejeva kungs gan nav tas, kuram varētu pārmest latviešu valodas nezināšanu ‑‑ viņš laiku pa laikam par*d*s Kārļa Streipa "parunāšanas" šovā Latvijas televīzijā (starp citu, tos, tāpat kā daļu citu LTV raidījumu, var redzēt internetā ‑ www.tv.lv).
Fedosejevs raksta: "Sestdien piedalījos Rietumu latviešu pasākumā. Tur bija arī TB pārstāvis Ģirts Valdis Kristovskis. Uz manu aizrādījumu, ka šā gada municipālajās vēlēšanās viņa partija novadīja zem atklāti rusofobiskiem lozungiem, viņš iebilda, ka jebkurā citā valstī tādi žurnālisti, kā avīzē "Čas", sen jau sēdētu.."
Tālāk seko, manuprāt, visai demagoģiska atsevišķu prezidentes 18. novembrī teiktā frāžu apspēlēšana, Latvijas vladošo labējo par rusofobiem, rasistiem, ksenofobiem un citāda saukāšana, kas noslēdzas ar prezidentes citātu: "ja mums kaut kas šajā valstī nepatīk, tad mums jāsaprot, ka tas ir noticis ne bez mūsu līdzdalības", un divdomīigu paziņojumu ‑ uzskatu šo par aicinājumu rīkoties..
http://www.chas‑daily.com/win/2005/11/21/l_036.html?r=30&
< kā Harijs teica, lai latvieši ir latvieši. nevienam nav nosacīti jābūt kādas citas tautas kārkla tautietim.>
Hmm, kas ir latvieši? :)
Piedāvāju šādu "nacionālistisku" definīciju ‑‑ indivīdi, kas pēc iespējas labi atbilst šādiem kritērijiem:
‑ jūtas piederīgs lativešu nācijai un ir formalizējis šo piederību ‑ ir pilsonis;
‑ neuzskata sevi par piederīgu citai nācijai [1];
‑ indentificējas ar Latvijas nācijvalsti, tās demokrātisko kostitucionālo iekārtu un simboliem;
‑ uzskata Latvijas nācijvalsts tālāks eksistences nepieciešamību par aksiomātisku "propozīciju", kas neprasa attaisnojumu vai pamatojumu;
‑ runā latviski un domā, ka runāt latviski Latvijā ir dabiski un patīkami,
___________________
[1] kamēr tas nav pretrunā Latvijas valsts interesēm, izņēmums tiem latviešiem un viņu pēcnācējime, kas, glābjoties no PSRS okupācijas, bija spiesti atstāt Latviju, un kam ir izveidojušās piederība/saites ar citām nācijām
P.s. Vēl es apsveru ‑ Žagariņa kungu patracināt gribot ‑ šādu nosacījumu: neauzskata, ka attiecības, kas veidotas ap, tai skaitā, dzimumloceļa ievadīšanu šim nolūkam izcili nepiemērotā vietā, var tikt un butu jelkad pielīdzināmas laulībai, laulības veidotajām attiecībām un tās tiesiskajiem aspektiem :D
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/21/05 4:08
Sveiki!
Jānis a.k.a. Simpsonite mēģināja satracināt Žagariņa Kungu:
< Hmm, kas ir latvieši? :) blablabla neauzskata, ka attiecības, kas veidotas ap, tai skaitā, dzimumloceļa ievadīšanu šim nolūkam izcili nepiemērotā vietā, var tikt un butu jelkad pielīdzināmas laulībai, laulības veidotajām attiecībām un tās tiesiskajiem aspektiem :D>
Nu pastāsti mums, lūdzu, Jāni a.k.a. Simpsonite, kādās šķirbās Tu savu locekli mēdzi ievadīt lai veidotu atttiecības pielīdzināmas laulībām un tās tiesiskiem aspektiem? Apraksti viņas mums lūdzu (lielas, mazas, spalvainas, skūtas, ūsainas, sulīgas, sausas), un pieraksti arī, lūdzu nedaudz statistikas. Vai trīs reizi dienā, tāpat kā Uldis Adekvātais ar savu nabaga priekšlaicīgi neauglīgu tapušo kundzi? Vai bieži apmeklē mauku māju? Vai nākās arī dažreiz apmierināties ar kabatlakatiņu? (Uzmanies! Tu zini ko SR saka par tādu izvirtību!) Vai Tu tāpat kā Tavs domubiedrs Vilis G. <')))>< tici, ka mīlestībai nav nekāda sakara ar tādu iestādījumu kā laulības un laulības drīkst būt tikai viena SR priekšrakstu būšana ‑ kurās šķirbās drīkst un kurās nedrīkst ievadīt locekli lai veidotos attiecības un to tiesiskie aspekti ‑ un viss?
Žagariņa Kungs
==agrākais vēstures pētnieks Arnolds Spekke piemēram mīlēja Itāliju.==
/Aija Baltā Mahte/
From:
uldis@parks.lv
Date: 11/21/05 4:34
< Nu pastāsti mums, lūdzu, a. god. Āgā, kādās šķirbās Tu savu locekli mēdzi ievadīt lai veidotu atttiecības pielīdzināmas laulībām un tās tiesiskiem aspektiem? Apraksti viņas mums lūdzu (lielas, mazas, spalvainas, skūtas, ūsainas, sulīgas, sausas), un pieraksti arī, lūdzu nedaudz statistikas. Vai trīs reizi dienā, tāpat kā Uldis Adekvātais ar savu nabaga priekšlaicīgi neauglīgu tapušo kundzi? Vai bieži apmeklē mauku māju? Vai nākās arī dažreiz apmierināties ar kabatlakatiņu?>
Es te kādu nedēļu liku Sveikam mieru, cerībā, ka bez manis kaut kas mainīsies.
Mainījās jau ar ‑ tagad Zjagariņs onanējot vairs neiedomājas tikai manu sievu, bet nu jau kādu 4‑5 Sveikotāju sievas un turpina sarakstu papildināt.
Klau, AG, kā tur ar tās listes Sveiks2 iespējamību? Vajadzētu tomēr realizēt Rumpja ieteikto trīsvienības variantu.
Incanti, ko vinš pīpē? Man tik labas maltās sēnes, diendienā gadu pēc kārtas, vēl nav gadījušās.
Uldis, ieinteresēts.
Lai Jums adekvāta diena :)
Uldis
No matter how much cats fight, there always sēm to be plenty of kittens.
‑‑‑Abraham Lincoln‑‑‑
From:
zagarins@stcc.edu
Date: 11/21/05 4:56
Greetings!
Uldis Adekvātais quoted the immortal words of the late, great Abraham Lincoln:
< No matter how much cats fight, there always seem to be plenty of kittens.>
Yes, but Uldis Adekvātais' poor wife is unable to comply with the wishes of God Almighty even though Uldis Adekvātais does IT to her three times a day. Go figure.
George W. Twigg
==Sen. Rick Santorum is causing a lot of controversy this week with remarks he made about gays. He said, 'I have no problem with homosexuals, I have a problem with homosexual acts.' Well maybe he's doing it wrong.==
/Jay Leno/
From:
idoc1_2006@hotmail.com
Date: 11/21/05 4:57
Juris Zagarins rakstīja:
< Nu pastāsti mums, lūdzu, a. god. Āgā, kādās šķirbās Tu savu locekli mēdzi ievadīt lai veidotu atttiecības pielīdzināmas laulībām un tās tiesiskiem aspektiem?>
1. Laulība un laulības attiecības nav pielīdzināmas citām kopdzīves formām, kas būtiskos aspektos ‑ piemēram, noturības ziņā ‑ no tām atšķiras.
2. Tā nav nekād sķirba, tā ir (jā kopš kāda laika ‑ vienskaitlī) šim nolūkam labi piemērotā ‑ vagīna :)
< Vai Tu tāpat kā Tavs domubiedrs Vilis G. <')))>< tici, ka mīlestībai nav nekāda sakara ar tādu iestādījumu kā laulības>
Nezinu, nezinu ‑ vai Vilis. G tā tic.
Laulībai, manuprāt, ir ar daudz viskautko sakars; ar mīlestību ‑ vistiešākais sakars. Tomēr tā būtiskos aspektos (reku viens populārzinātnisks izklāsts/sarakts http://www.civitas.org.uk/hwu/cohabitation.php ) atšķiras gan no citām kopdzives formām, kas nav laulības, gan arī ‑ kā tas ir gadījumā ar homoseksuālām attiecībām ‑ nekad nevar būt laulība. Tāpat kā airētāju klubs, kura biedri, pirms doties airēt, pielūdz kādu augstāku spēku, tāpēc vien nebūtu atzīstams par dievnamu, tāpat attiecības, kas būtiskos aspektos atšķiras no laulības attiecībām, kādas pārprastas "vienlīdzīgās attieksmes" vārdā nebūtu atzīstami par laulību vai pielīdzināmi tai.
< un laulības drīkst būt tikai viena SR priekšrakstu būšana ‑ kurās šķirbās drīkst un kurās nedrīkst ievadīt locekli lai veidotos attiecības un to tiesiskie aspekti ‑ un viss?>
Manuprāt SR bildi tikai saržģī. Tomēr, tie neprasa, lai laulību pielīdzinātu attiecibām, kas nav laulība. Tāpēc, kā arī tāpēc, ka SR un to radītās doktrīnas ir atdalāmas no valsts pārvaldes, SR ir nekaitīgi.
From:
gailitis@ca.inter.net
Date: 11/21/05 4:58
Sveiki
Izbeigšu šo vienvirziena ejošo muldešanu starp rindiņam. :oP
Vilis G. <')))><
Juris Zagarins:
< Tieši par Tevi, respektīvi par Tevi un Tavu jaunbagāto kundzi man ir vislielākās bažas. Par savām attiecībām ar Dievu es, protams, būdams kārtīgs luterānis, "bažojos" gan bet ne tuvu tik daudz cik es "bažojos" par Tavām attiecībām ar Tavu jaunbagāto kundzi.>
Laikam biji ļoti nepaklausigs puišelis kad augi, jo nemaz neievero citu rakstito.
<< Tev minetais jau protams ir noticis un joprojam notiks vel lielaka plusme. Vai tas sakrit un ir okidoki ar maniem uzskatiem nespele nekadu lomu Dieva ievesta kartiba.>>
<Kas manis minētais? Tu domā, arvien vairāk un vairāk homīši un izbijuši ev. lut. mācītāji publiski nosauks heterīšu mīlas būšanas par vēzi un totālu anarhiju kas izārstējama ar izstumšanu no ev. lut. baznīcas?>
Atri gan Tu aizmirsti ko rakstiji, laikam tapec ka skrien ara ka udens no krana.
<< Ka jau iepriekš teicu, strids nav ar mani bet ar S.R.>>
< Mans strīds ir ar Tevi personīgi. Es māku tik pat labi kā Tu uzgooglēt visvisādus Bībeles pantus. Es pat māku uzgooglēt burtiski pretrunīgus Bihbeles pantus.>
Iepretim Tavai googlešanai es studeju pašus pirms avotus pirms jebkada googlešana bija iespejama. Tāpec jau Tu nespeji tikt pie patiesibas jo Google nav nekada ipaša saistiba ar Dievu. Gandriz katrai lietai vari sameklet pretrunu, un kā tad tiksi skaidriba ignorejot lietu butibu un pirmsavotus?
Snippo...
< Dievs ir mīlestība. Nu labi. Pastāsti mums visiem ko Tev personīgi nozīmē vārds "mīlestība" un kāpēc homīši nav spējīgi viens otru mīlēt.>
Tas paņemtu gramatas tilpumu, bet ja uzmanigi palasisi S.R. un pat to pašu Google, iespejams kada gasmiņa uzausis.
Snippo...
< Like I keep saying, what concerns me most deeply is that you and your young and independently wealthy wife have not done nearly enough to multiply to your full potential, instead devoting your sexual organs to hedonistic pleasures if not plain lechery, or simply allowing them to atrophy through disuse.>
Like I kept saying, your perverted interest in other happily married couples partner šould be a warning to all Sveiks memgers. I would also be concerned about your wifes welfare, since you exhibit such unnatural orientation and tendencies. Were you abused as a child... or?
Snippoo.....
Vilis G. <'))))><
A minister waited in line to have his car filled with gas just before a long holiday weekend. The attendant worked quickly, but there were many cars ahead of him in front of the service station.
Finally, the attendant motioned him toward a vacant pump. "Reverend", said the young man, "sorry about the delay. It seems as if everyone waits until the last minute to get ready for a long trip".
The minister chuckled, "I know what you mean. It's the same in my business".
From:
Zagarins@stcc.edu
Date: 11/21/05 5:41
Sveiki!
Jānis a.k.a. Simpsonite paskaidroja vispirms numur viens:
< 1. Laulība un laulības attiecības nav pielīdzināmas citām kopdzīves formām, kas būtiskos aspektos ‑ piemēram, noturības ziņā ‑ no tām atšķiras.>
Vai un kurā vietā es tiku teicis, ka laulības attiecības ir pielīdzināmas citām kopdzīves formām, kas būtiskos aspektos ‑ piemēram, noturības ziņā ‑ no tām atšķiras?
Un tad Jānis a.k.a. Simpsonite pēc kārtas paskaidroja arī numur divi:
< 2. Tā nav nekād sķirba, tā ir (jā kopš kāda laika ‑ vienskaitlī) šim nolūkam labi piemērotā ‑ vagīna :)>
Skaidrs. Un Tavs loceklis nav vis nekāds loceklis bet šim nolūkam labi piemērotais ‑ penis.
<< Vai Tu tāpat kā Tavs domubiedrs Vilis G. ><')))>< tici, ka mīlestībai nav nekāda sakara ar tādu iestādījumu kā laulības>>
< Nezinu, nezinu ‑ vai Vilis. G tā tic.>
Nu papūlies taču, izlasi viņa vēstulītes!
< Laulībai, manuprāt, ir ar daudz viskautko sakars; ar mīlestību ‑ vistiešākais sakars. Tomēr tā būtiskos aspektos blablabla atšķiras gan no citām kopdzives formām, kas nav laulības, gan arī ‑ kā tas ir gadījumā ar homoseksuālām attiecībām ‑ nekad nevar būt laulība. Tāpat kā airētāju klubs, kura biedri, pirms doties airēt, pielūdz kādu augstāku spēku, tāpēc vien nebūtu atzīstams par dievnamu, tāpat attiecības, kas būtiskos aspektos atšķiras no laulības attiecībām, kādas pārprastas "vienlīdzīgās attieksmes" vārdā nebūtu atzīstami par laulību vai pielīdzināmi tai.>
Tu tā vari teikt un atkal un atkal atkārtot, bet tā nu gan ir liela netaisnība un blamāža pret airēšanas klubiem viņu Dieva lūgšanas salīdzināt ar homoseksuālu mīlestību, kas tāpēc nekad nevar būt laulības!
< Manuprāt SR bildi tikai saržģī.>
Tavuprāt pilnīgi pietiek ar Tavu un Tavu domubiedru prātu, ja? Atvainojos, bet manuprāt Tu ar visiem Taviem domubiedriem prāta ziņā esi mazliet paplāniņš.
Žagariņa Kungs
== Like I kept saying, your perverted interest in other happily married couples partner šould be a warning to all Sveiks memgers.==
/Vilis G. <')))></
From:
mahris@myself.com
Date: 11/21/05 6:20
Harijs Buss wrote:
< Moderatoru vajag slinku, lai nejaucas listes darbā, atskaitot kad patiešām kads jātsledz un liste par to nav lielu domstarpību. T.i. man liekas, ka nevajag premoderētu listi, kas prasa daudz darba, bet gan nomināli postmoderētu (kas ļoti reti prasītu moderatora iejaukšanos).>
Tādiem kā es, kas lasa no stervera, postmoderācija var ietekmēt arī konkrētas vēstules.
Vairumam, kas lasa savu pastkasti, postmoderācijas vienīgā iespēja ‑ atsevišķu lietotāju atslēgšana.
Abstrakti spriedumi mani nepārliecina, labāk ar piemēriem.
Cik saprotu, iniciatori vēlas atslēgt Juri.
Ja tik vien, tad to noteikti iespējams panākt, iedarbojoties uz Sveika uzturētājiem ‑ ja tāda lielā vairuma sveikotāju griba.
Starp citu, ne mana ‑ neraugoties uz Jura analfabētismu alkohola lietās.
Vai arī ir vēl kādas konkrētas idejas pašreizējā Sveika cenzēšanā?
Lūdzu piemērus ‑ kurus autorus, kuras vēstules?
Mahris